حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جلوی شیائومی 13 با نمایشگر و لبه‌های تخت درون یک قاب محافظ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

انتظار می‌رود شیائومی 13 و 13 پرو به‌زودی به‌عنوان پرچمداران جدید این شرکت چینی با آخرین تراشه کوالکام معرفی شوند. چندی پیش، رندر هر دو مدل Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro به‌بیرون درز کرد که از تغییر طراحی عمده در مدل پایه و جزئی در نسخه پرو حکایت داشت. حال اخیرا، تصویر دیگری از شیائومی 13 منتشر شده است که طراحی پنل جلوی این گوشی با نمایشگر و لبه‌های تخت را نشان می‌دهد که مطابق با رندرهای این دستگاه نیز است.

طراحی جلوی شیائومی 13

اکنون که تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شده است، تصور می‌شود نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار اندرویدی با این پلتفرم جدید عرضه شوند. بر اساس تجربه سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های پرچمدار شیائومی در قالب مدل‌های استاندارد و پرو از “سری 13” معرفی شوند.

هر دو دستگاه پیش از این در رندرهای طراحی، ظاهر خود را به ما نشان داده‌اند. بااین‌حال، افشاگری جدید،‌ تنها پنل جلویی مدل استاندارد آن هم در قسمت بالایی آن را نشان می‌دهد. این تصویر شامل گوشی هوشمندی می‌باشد که توسط افشاگر چینی فاش شده است.

منبع اطلاعاتی برند احتمالی قابی که این گوشی در آن قرار گرفته است را ذکر نمی‌کند (اگرچه Spigen ،Nillikin و ESR نامزدهای برتر هستند، با این فرض که نمی‌تواند از آن خود شیائومی باشد). بااین‌حال، واضح است که این کیس مربوط به نسخه استاندارد شیائومی 13 با طراحی تخت نمایشگر آن می‌باشد.

طراحی جلوی شیائومی 13

طراحی جلوی شیائومی 13

علاوه‌بر این، تصویر فوق همچنین نشان می‌دهد که بلندگوی گوشی همچنان در بالای نمایشگر قرار دارد و دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند. این تصویر همچنین حاشیه‌های جانبی باریک را در سمت چپ، راست و بالای دستگاه نشان می‌دهد، درحالی‌که قاب پایینی در آن مشخص نیست.

علاوه‌بر مدل عادی شیائومی 13، انتظار می‌رود که سری 13 شیائومی دارای دو عضو دیگر نیز باشد: شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 اولترا. انتظار می‌رود این دو دستگاه دارای نمایشگرهای درجه یک باشند که دارای طراحی منحنی بدون حاشیه هستند، درکنار سیستم دوربین قوی‌تری که می‌تواند با بهترین‌های صنعت مقابله کند.

پرچمداران شیائومی 13 اولین دستگاه‌های این شرکت هستند که دارای تراشه موبایل پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام می‌باشند. گفته می‌شود که اسنپدراگون 8 نسل 2 با هسته‌های A715 و A510R1 کم‌مصرف‌تر ARM ترکیب شده و عمر باتری و عملکرد بهتری را برای سری 13 شیائومی نسبت‌به نسل گذشته به‌ارمغان می‌آورد.

نظر شما درباره طراحی جلوی شیائومی 13 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی