حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر شیائومی 13 را ببینید: صفحه‌نمایش و لبه‌ی کناری تخت با حاشیه یکسان نمایشگر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

افشاگر OnLeaks به‌تازگی رندر شیائومی 13 را به‌نمایش گذاشته است؛ یک گوشی هوشمند پرچمدار که انتظار می‌رود اواخر امسال وارد بازار شود. شیائومی 13 که به‌عنوان جانشین Xiaomi 12 معرفی خواهد شد، برخلاف این مدل از نمایشگری تخت با حاشیه یکسان، قاب دوربین در فرم جدید و فریم لبه‌ی کناری تخت بهره می‌برد که به‌شدت یادآور زبان طراحی آیفون‌های اخیر و Nothing Phone (1) است.

رندر شیائومی 13

OnLeaks رندرها با وضوح بالا و ابعاد شیائومی 13 را اخیرا به‌اشتراک گذاشته است. چندی پیش نیز رندر شیائومی 13 پرو منتشر شده بود. شیائومی 13 که درکنار شیائومی 13 پرو فاش شده است، از طراحی شیک مدل Xiaomi 12 فاصله گرفته است. به‌نظر می‌رسد شیائومی نسبت به گوشی‌های هوشمند سری 12 خود تلاش زیادی کرده تا شیائومی 13 را از شیائومی 13 پرو متمایز کند.

رندر شیائومی 13

رندر شیائومی 13

از یک طرف، پرچمدار ارزان‌قیمت‌تر شیائومی دیگر صفحه‌نمایش خمیده ندارد. درعوض، شیائومی 13 از یک صفحه‌نمایش تخت بهره می‌برد که اطراف آن را حاشیه‌های متقارن احاطه کرده است. علاوه‌بر این، شیائومی 13 دارای یک سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش برای تعبیه دوربین جلو، به‌علاوه مجموعه دو دکمه سخت‌افزار پاور و کنترل صدا، یک درگاه USB Type-C و سوراخ نمایشگر در قسمت پایین دستگاه است. از سوی دیگر، شیائومی 13 دارای ماژول دوربین بسیار بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی خود می‌باشد. این ماژول دوربین نیز میزبان سه لنز بوده که فلاش LED نیز در آن جای گرفته است. احتمالاً چینش این ماژول به OnePlus 10 Pro یا OnePlus 10T نزدیک‌تر باشد تا شیائومی 12 به‌طوری‌که قاب دوربین تقریباً نیمی از عرض پنل پشتی Xiaomi 13 را اشغال کرده است.

در ضمن، قاب تخت یادآور آیفون‌های سه سال اخیر و گوشی Nothing Phone (1) است. علی‌رغم تمام تغییرات ظاهری بین شیائومی 12 و شیائومی 13، این دو گوشی شباهت‌هایی نیز دارند. به‌طورخاص، شیائومی 13 دارای ابعاد 152.8×71.5×8.3 میلی‌متر  (ضخامت 10.3 میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین) است. درحال‌حاضر، انتظار می‌رود که شیائومی گوشی‌های سری Xiaomi 13 را تا پیش از پایان سال جاری در چین معرفی کرده و این خانواده را به‌عنوان یکی از اولین گوشی‌های بهره‌مند از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام عرضه کند.

نظر شما درباره رندر شیائومی 13 و طراحی ظاهری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی