حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر شیائومی 13 پرو را ببینید: طراحی مشابه نسل قبل اما با ماژول دوربین بزرگ‌تر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی گوشی‌های پرچمدار خود برای سال 2023 را تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی کند. درحالی‌که این شرکت هنوز به‌صورت رسمی تاریخ رونمایی از این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است؛ به‌تازگی، رندر شیائومی 13 پرو توسط افشاگر مشهور، OnLeaks، منتشر شده که از طراحی کلی مشابه با نسل قبل اما با ماژول دوربین بزرگ‌تر و لبه‌های تخت‌تر حکایت دارد.

رندر شیائومی 13 پرو

همان‌طور که گفته شد، افشاگر Steve Hemmerstoffer معروف به OnLeaks در همکاری با وب‌سایت Zoutons اخیرا رندرهایی از مدل پرو گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 13 را منتشر کرده‌اند.

این تصاویر یک برآمدگی بسیار بزرگ دوربین عقب را نشان می‌دهد که با سه سنسور و یک فلاش LED تکمیل شده است. بنابراین کسانی که به طراحی متقارن‌تری امیدوار بودند، ممکن است ناامید شوند. این طراحی با ماژول دوربین بزرگ عقب و رنگ خاکستری آن، بیش از همه برای ما یادآور مدل مشکی گوشی گلکسی S20 Ultra سامسونگ است. رندرهای شیائومی 13 پرو همچنین یک نمایشگر منحنی را نشان می‌دهند که گفته می‌شود اندازه آن حدود 6.55 اینچ است و از یک سوراخ نمایشگر مرکزی برای تعبیه دوربین سلفی بهره می‌برد.

رندر شیائومی 13 پرو

رندر شیائومی 13 پرو

همچنین می‌توانیم چهار نقطه را در بالای گوشی تشخیص دهیم. شیائومی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که هنوز یک فرستنده IR را در دستگاه‌های خود ارائه می‌کند، بنابراین حدس می‌زنیم حداقل یکی از نقاط، مربوط به این سنسور باشد. در مورد سایر سنسورها اما، هنوز کاملا مطمئین نیستیم. بااین‌حال، یکی از آن‌ها می‌تواند میکروفون گوشی و دیگری نیز مربوط به سوراخ اسپیکر باشد که این‌بار برخلاف نسل قبل به شکل دایره درآمده است.

درنهایت، افشاگر مذکور ادعا می‌کنند که شیائومی 13 پرو دارای ابعاد 163×74.6×8.8 میلی‌متر (ضخامت 11.8 میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین) است. این ابعاد، 13 پرو را در جایگاهی مشابه با Xiaomi 12 Pro قرار می‌دهد.

هنوز هیچ خبری رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، اما سری Xiaomi 12 در تاریخ 28 دسامبر 2021 در چین معرفی شد. بنابراین ما منتظر یک پنجره رونمایی مشابه هستیم که به شیائومی اجازه می‌دهد تا بخشی از موج اول گوشی‌هایی را ارائه دهد که از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام استفاده می‌کنند.

نظر شما درباره رندر شیائومی 13 پرو و طراحی گوشی پرچمدار آینده این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی