حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی دیمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک رسما مشخص شد: ۱۰ آذر ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

مدیاتک طی چند هفته گذشته چیپ‌ست‌های جدید خودر را برای بازار موبایل معرفی کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. این برند تایوانی سخت‌کوش برنامه دارد تا یک پردازنده دیگر به نام MediaTek Dimensity 8200 را به بازار عرضه کند. تاریخ معرفی دیمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک رسما مشخص شده و ۱۰ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

دیمنسیتی ۸۲۰۰ مدیاتک به زودی معرفی می شود

مدیاتک به صورت رسمی از طریق یک پوستر تبلیغاتی تایید کرده است که مدیاتک Dimensity 8200 در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد. این تیزر اشاره می کند که چیپست بیشتر بر روی بهره وری انرژی تمرکز خواهد کرد.

مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰

مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰

در حالی که این شرکت هنوز تایید نکرده اما iQOO عنوان کرده که iQOO Neo 7 SE اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازنده مدیاتک Dimensity 8200 عرضه می شود. این گوشی قرار است فردای رونمایی تراشه مذکور یعنی ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در چین رونمایی شود.

در مورد خود پردازنده برخی اطلاعات فاش شده ادعا می کنند که این چیپست در بخش CPU با چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 عرضه می شود. یک هسته A78 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، سه هسته A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز و چهار هسته بهینه A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز وجود خواهد داشت. این پردازنده همان پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 را خواهد داشت که در Dimensity 8100 هم حضور دارد.

گوشی iQOO Neo 7 SE که قرار است اولین دستگاه با Dimensity 8200 باشد، انتظار می رود دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی +FHD از نوع AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی باشد. به غیر از iQOO، انتظار می‌رود ردمی به زودی گوشی هوشمندی با این چیپست جدید عرضه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه جدید دیمنسیتی مدیاتک هستید؟ با سری تراشه‌های دیمنسیتی نگاه شما به این تراشه ساز تایوانی تغییر کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)