حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت رندر ردمی K60 شیائومی منتشر شد: بازطراحی ماژول دوربین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، رندر، شایعات

سری ردمی K60 پرچمدار آینده این کمپانی خواهد بود، که هم اکنون کانسپت رندر های آن منتشر شده است. این رندر ها جزئیات طراحی Redmi K60 را فاش می‌کنند. انتظار داریم که این دستگاه در سه ماهه اول ۲۰۲۳ معرفی شده؛ و با نام POCO F5 وارد بازار های جهانی شود.

کانسپت رندر ردمی K60 جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را فاش می‌کند

سری ردمی کی ۶۰ پرچمدار آینده این شرکت و همچنین یکی از گوشی های پوکو (با نام POCO F5) خواهد بود. در حال حاضر به لطف رندر های منتشر شده، می‌توانیم درباره طراحی این تلفن هوشمند صحبت کنیم. طراحی جدید ماژول دوربین (که سه لنز درون آن دیده می‌شود)، و افزایش نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه، دستگاه زیبایی را ایجاد کرده اند.

کانسپت رندر ردمی کی ۶۰

در ماژول مستطیلی شکل این گوشی هوشمند، دوربین اصلی در وسط قرار گرفته و دو دوربین در بالا و پایین آن دیده می‌شوند. پایین ترین لنز دوربین طراحی مربعی شکلی داشته؛ و احتمالا از نوع پریسکوپی خواهد بود. به نظر می‌رسد شیائومی تصمیمی گرفته تا آن طراحی عجیب ماژول دوربین سری Redmi K50 را کنار بگذارد! همان‌طور که وب‌سایت Xiaomiui اشاره می‌کند، نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تلفن های هوشمند آینده ردمی کمتر شده؛ و نمای جلویی دستگاه (بدون در نظر گرفتن پانچ هول کوچک Redmi K60) ما را یاد سری آیفون ۱۴ می‌اندازد. به طور کلی این گوشی هوشمند طراحی زیباتر و شیک تری نسبت به سری قبل دارد.

همان‌طور که در ماه گذشته برای شما نوشتیم، دستگاهی منتسب به پوکو F5 در میان داده های IMEI مشاهده شده است. با توجه به آنکه ردمی کی ۶۰ دستگاهی مخصوص بازار چین است، دارای شماره مدل 23013PC75C خواهد بود. نسخه جهانی این تلفن هوشمند با شماره مدل 23013PC75G و نسخه هند آن با شماره مدل 23013PC75I (به حروف C، G و I در آخر مدل نامبر ها دقت کنید) در دست توسعه قرار دارند. انتظار می‌رود که ابتدا Redmi K60 در کشور چین معرفی شده؛ و سپس نسخه جهانی آن (پوکو اف ۵) رونمایی شود.

ردمی کی ۵۰ پرو در هنگام رونمایی

اسم رمز پوکو اف ۵ «mondrian» است. می‌دانیم که این تلفن هوشمند از تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیرو خواهد گرفت. این تراشه به یک هسته قدرتمند ۳.۰ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف و کوچک ۱.۸ گیگاهرتزی مجهز است. این تلفن هوشمند در بخش صفحه نمایش نیز قدرتمند ظاهر شده؛ و انتظار داریم که از یک نمایشگر AMOLED با وضوح QHD+ برخوردار باشد. صفحه نمایش  پوکو F5 به رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز مجهز خواهد بود. کانسپت رندر ردمی K60 تنها یک فرضیه بوده، و تصویر رسمی نیست. اما به نظر می‌رسد که میزان دقت در طراحی این رندر بالا باشد.

به کارگیری شارژ سریع ۶۷ واتی برای ردمی K60 تأیید شد

اطلاعات ذکر شده، تمام آن‌ چیزی است که تا کنون درباره Redmi K60 و POCO F5 می‌دانیم. با ترنجی همراه بمانید، زیرا به محض انتشار اطلاعات جدید آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی