حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اصلی پوکو F5 با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی

برند پوکو یکی از موفق‌ترین برندهای شیائومی محسوب می‌شود که همواره محصولات آن با سخت‌افزارهای قدرتمند، قابلیت‌های جذاب و قیمت بسیار رقابتی شناخته شده هستند. اما اخیرا و به تازگی، مشخصات اصلی پوکو F5 با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مشخصات اصلی پوکو F5 با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شد

نسخه جهانی Poco F5 پس از رویت شدن در پایگاه داده IMEI، حالا در وب سایت EEC Certification نیز مشاهده شده است. نسخه جهانی این گوشی هوشمند بعدی برند پوکو، با شماره مدل 23013RK75G عرضه می‌شود. به طور خلاصه، نسخه مخصوص بازار هند پوکو F5 و نسخه جهانی این دستگاه قبلا گواهینامه‌های متعددی را دریافت کرده‌اند.

لیست این وب‌سایت تایید می‌کند که دستگاه ادعایی دارای مارک Poco است. بنابراین، می‌توان حدس زد که دستگاه آینده این برند، به احتمال زیاد Poco F5 خواهد بود. همچنین، این موضوع، خود نشانه اصلی این است که پوکو گوشی‌های هوشمند F5 را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. با این حال، لیست منتشر شده به جزئیات دیگری اشاره نمی‌کند.

مشخصات اصلی پوکو F5

در واقع برند پوکو از هیچ تلاشی برای مخفی نگه داشتن جزئیات کلیدی F5 دریغ نکرده است. با این حال، برخی از اطلاعات حیاتی درباره این گوشی در اوایل این ماه در فضای آنلاین منتشر شده بود. قابل ذکر است که Poco F5 اخیرا موضوع اصلی شایعات و گمانه زنی‌های زیادی قرار گرفته است و اکنون این دستگاه نیز در وب سایت گواهی ECC رویت شده است.

گزارش مرجع خبری XiaomiUI، حاکی از آن است که گوشی هوشمند جدید پوکو احتمالا از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 2K برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، این گزارش، شماره مدل Poco F5 ادعایی را تایید کرده است. بنابراین، پوکو F5 احتمالا اولین گوشی پوکو باشد که صفحه نمایش 2K دارد. با این حال، این اولین تلفن نمایشگر 2K نخواهد بود که Poco توسعه داده است.

مشخصات اصلی پوکو F5

به گفته GizChina، برای کسانی که اطلاعی ندارند، باید بگوییم که اولین گوشی هوشمند پوکو که با صفحه نمایش با وضوح 2K عرضه شد، گوشی هوشمند F4 Pro بود. متاسفانه پوکو این دستگاه را به صورت عمومی عرضه نکرده است. با این وجود، Poco F4 Pro در اوایل سال جاری چندین بار به صورت آنلاین در قالب تصاویر لو رفته‌ای ظاهر شده بود.

در نتیجه، Poco F5 احتمالا اولین گوشی هوشمند برند پوکو با نمایشگر 2K است. اطلاعات افشا شده قدیمی، حاکی از آن است که F5 یک اسم رمز به نام Mondrian دارد. علاوه بر این، این دستگاه احتمالا با یک پنل AMOLED با وضوح ۱۴۴۰ × ۳۲۰۰ پیکسل عرضه خواهد شد. همچنین این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت خواهد بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره مشخصات اصلی پوکو F5 که با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شده است، چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند فروش برند پوکو را بیش از همیشه افزایش دهد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان