حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاهی منتسب به پوکو F5 در پایگاه داده IMEI دیده شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، شایعات

سری پوکو F از ابتدا محبوب بود. هر چند این سری پس از یک وقفه دوباره با F3 به اوج بازگشت اما در F4 یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این خانواده که تراشه باشد، پیشرفتی نداشت. امشب اولین شایعات درباره پوکو اف ۵ منتشر می شود. دستگاهی منتسب به پوکو F5 در پایگاه داده IMEI دیده شده و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را برای آن گزارش می‌شود.

پوکو F5

همانطور که گفتیم ۲ نسل اخیر سری پوکو F با یک تراشه یکسان عرضه شده اند. اسنپدراگون ۸۷۰ که خود نسخه اصلاح شده اسنپدراگون ۸۶۵ (یعنی پس از معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پرچمدار ۳ نسل قبل کوالکام) است در قلب پوکو F3 و پوکو F4 می‌تپد. شاید استفاده مجدد از این تراشه در پوکو F4 خیلی توی ذوق نباشد اما قطعا اگر نسل بعدی پوکو F بخواهد با همان تراشه ارایه شود دیگر نمی‌تواند یک گزینه جذاب باشد.

پس تا اینجا به این نتیجه می‌رسیم که پوکو F5 باید با تراشه‌ای متفاوت از Snapdragon 870 عرضه شود. گزینه‌های زیادی برای یک پرچمدار اقتصادی روی میز است. مثلا تراشه‌های سری دیمنسیتی مدیاتک می‌توانند گزینه‌های محتملی باشند. حتی اسنپدراگون ۸۸۸ هم یکی از گزینه‌های محتمل است.

با این حال و طبق اطلاعاتی که از پایگاه داده IMEI منتشر شده است، دستگاهی که می‌تواند Poco F5 باشد با اسم رمز Mondrian دیده می شود.

مشخصات شایعه شده برای این موبایل پوکو که شاید Poco F5 باشد شامل موارد زیر است:

۱- تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

۲- نمایشگر با رزلوشن 2K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت

این مشخصات برای هر دستگاه بالارده از محصولات شیائومی یا پوکو در سال ۲۰۲۳ ممکن است. بنابراین نمی‌توان خیلی با قطعیت بالا آن ها را تایید یا رد کرد. همچنین توجه داشته باشید این اولین شایعه پیرامون Poco F5 بوده و صحت شایعات اولیه خیلی بالا نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اگر اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در پوکو F5 استفاد شود، کاربران چگونه از آن استقبال خواهند کرد؟

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من راضیم دوربینش تکی باشه ولی لرزشگیر اپتیکال و کیفیتش معرکه باشه ، سلفیش هم اون ۲۰ مگاپیکسل قدیمی که تو گوشی های ۵ سال پیش هم هست نباشه و البته بالا سمت چپ نمایشگر که تو گیمینگ جلو دست نباشه ، فریم فلزی که خیلی واجبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)