حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۲ شیائومی معرفی شد: تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ردمی

در رویداد معرفی سری Redmi Note 12 Pro، این شرکت از نسخه استاندارد این سری نیز رونمایی کرد. معرفی این تلفن هوشمند تعجب آور بود. زیرا تا پیش از مراسم، هیچ تیزر یا پوستری درباره آن منتشر نشده بود. ردمی نوت ۱۲ از طراحی مشابهی با نسخه های پرو برخوردار است. اما طبیعتاً در آن از سخت افزار ضعیف تری استفاده شده. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی دقیق تر به قیمت و مشخصات Redmi Note 12 بیندازیم.

ردمی نوت ۱۲ از صفحه نمایش AMOLED و باتری پرظرفیتی برخوردار است

ردمی نوت ۱۲ از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ برخوردار است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. از دیگر مشخصات این پنل می‌توان به کنتراست ۴۵۰۰۰۰۰:۱، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیتی و پوشش فضای رنگی DCI-P3 اشاره کرد. نیروی پردازشی جدیدترین گوشی میان رده ردمی توسط تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ تأمین می‌شود. رم های LPDD4X و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2، چیپست مذکور را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزار، Redmi Note 12 به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 مجهز شده است.

Redmi Note 12

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، در ماژول مستطیلی شکل این تلفن هوشمند، دو لنز دوربین دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز (دارای سنسوری با وضوح ۲ مگاپیکسل) برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز، برای برقراری تماس و گرفتن عکس های سلفی در پانچ هولی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات Redmi Note 12 می‌توان سنسور اثر انگشت (تعبیه شده بر روی دکمه پاور)، فرستنده مادون قرمز، جک ۳.۵ میلی متری صدا، پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۱، GNSS و USB type-C اشاره کرد. نکته آخر آن است که تلفن هوشمند مورد بحث به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

Redmi Note 12

میان رده جدید شیائومی با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

ردمی نوت ۱۲ با قیمت های زیر در کشور چین به فروش خواهد رسید:

۱-نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی – ۱۱۹۹ ین (۱۶۶ دلار)

۲-نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی- ۱۲۹۹ ین (۱۷۹ دلار)

۳-نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت – ۱۴۹۹ ین (۲۰۷ دلار)

۴-نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۱۶۹۹ ین (۲۳۵ دلار)

سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی رسما معرفی شدند

این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، سفید و آبی قابل تهیه خواهد بود. هم اکنون پیش فروش Redmi Note 12 آغاز شده و فروش رسمی آن نیز از ۳۱ اکتبر شروع خواهد شد.

نظر شما درباره سری Redmi Note 12 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نه این تراشه مناسبه برا این قیمت ، ۱۲ پرو باید ۶ نسل یک و پروپلاس و اکسپلورر ۷ نسل یک بزاره ، که بنظرم برا بازار جهانی همین کارو بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی