حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو MIUI 14 شیائومی رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، شیائومی

در حالی که آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ به گوشی‌های اقتصادی این برند رسیده است، شیائومی از لوگو MIUI 14 رونمایی می کند؛ رابط کاربری که برمبنای اندروید ۱۳ خواهد بود.

لوگو MIUI 14 شیائومی

طی هفته‌های گذشته، شاهد اولین گزارش‌ها درباره MIUI 14 بودیم که لابه‌لای شنیده‌های شیائومی ۱۳ حضور داشتند. پس از مدتی، اطلاعاتی از نسخه‌های بتای داخلی MIUI 14 برخی از دستگاه‌های پرچمدار به دست آمد. امروز، شیائومی به طور رسمی MIUI 14 را در چین و در انجمن رسمی خود معرفی کرد. این اعلامیه نکاتی در مورد نسخه جدید MIUI ارائه می دهد.

آپدیت MIUI 14 در یک پست Mi Community China به صورت خلاصه توسط شیائومی معرفی شد. در این اطلاعیه، لوگوی رنگارنگ جدید MIUI 14 با عنوان «هدف ما ساخت سریع‌ترین، سبک‌ترین و روان‌ترین سیستم عامل موبایل پرچمدار» منتشر شده است.

لوگو MIUI 14

لوگو MIUI 14

لوگوی رسمی جدید MIUI 14

لوگوی جدید MIUI 14 یک سیستم عامل با روحیه رنگارنگ را به ما وعده می‌دهد. شخصیت رنگارنگ این رابط کاربری جدید شیائومی، که می دانیم بهبودهای عملکردی جدیدی نیز خواهد داشت، با لوگوی جدید MIUI 14 مشهود است.

رابط کاربری MIUI 14 عمدتا مبتنی بر اندروید 13 است درست مانند MIUI 13 که مبتنی بر اندروید 12 بود. البته همانطور که چند دستگاه قدیمی به‌روزرسانی MIUI 13 مبتنی برمبنای اندروید 11 را در سال گذشته دریافت کردند، تعداد کمی از دستگاه‌ها به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی بر Android 12 را دریافت خواهند کرد.

سری شیائومی 12، 12S، 12T و Redmi K50 اولین دستگاه هایی خواهند بود که MIUI 14 را دریافت می کنند. اطلاعات مشخصی در مورد زمان عرضه به روز رسانی وجود ندارد، اما انتظار می رود روز معرفی کامل MIUI 14 باید از آن مطلع شویم.

ما فکر می کنیم که احتمالاً و مانند سال گذشته رابط کاربری جدید (MIUI 14) با پرچمدار جدید (سری Xiaomi 13) معرفی خواهد شد. انتظار نمی ‌رود که MIUI 14 تغییرات بصری زیاد و عمیقی داشته باشد اما از نظر عملکرد بسیار جاه طلبانه به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت می‌یو‌آی ۱۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بنظرم بیخودترین رابط کاربری اندرویده مخصوصا نسخه گلوبالش …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)