حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ ارایه شد: One UI 5.0 رسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

حدود ۲ هفته پس از عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی اس ۲۲ حالا نوبت به نسل قبلی این خانواده رسیده است. امروز آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ ارایه شد. این یعنی جدیدترین رابط کاربری این شرکت که One UI 5.0 باشد هم به سری Galaxy S21 اضافه می شود.

آپدیت اندروید ۱۳ سری گلکسی اس ۲۱

سامسونگ پس از چند بار ارائه آزمایشی که به مشتریان این فرصت را داد تا بازخورد خود را ارائه دهند و این شرکت بتواند هر گونه باگ یا مشکلی را قبل از انتشار سیستم عامل پایدار برطرف کند، امروز عرضه به‌روزرسانی One UI 5.0 را برای سری گلکسی S21 آغاز کرده است.

به نظر می رسد عرضه به روز رسانی پایدار اندروید ۱۳ برای سری Galaxy S21 در اروپا آغاز شده و در زمان نوشتن این خبر، چندین کشور در این منطقه به روز رسانی را دریافت کرده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه زمانی این به‌روزرسانی را به مناطق بیشتری ارائه می‌کند، اگرچه با توجه به سرعتی که این شرکت روی One UI 5.0 کار می‌کند، باید خیلی زود در بازارهای دیگر هم عرضه شود.

One UI 5.0

One UI 5.0

خانواده گلکسی اس ۲۱ یک مدل FE هم دارد. عرضه آپدیت اندروید ۱۳ برای سه مدل مرکزی این خانواده یعنی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا در حال انجام است. آپدیت مدل FE هنوز عرضه نشده و احتمالا در یک برنامه انتشار دیگر قرار خواهد داشت.

برای چک کردن در دسترس بودن این آپدیت برای شما، برنامه تنظیمات گوشی را باز کنید، گزینه Software update را انتخاب کنید و روی Download and install ضربه بزنید. این به‌روزرسانی ممکن است همین حالا نشان داده نشود و باید در روزهای آتی هم به بررسی دستگاه خود بپردازید.

نظر شما چیست؟ عملکرد ارائه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ را چطور می بینید؟

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با One UI 5.0 به صورت رسمی و نهایی عرضه شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)