حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید Twitter Blue با اشتراک 8 دلار در ماه رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

پس از یک هفته طولانی انتشار اخبار و شایعات متعدد پیرامون توییتر، این شرکت به‌تازگی اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و قیمت جدیدی را برای سرویس اشتراک جدید Twitter Blue خود به ارمغان آورده است. با توجه به توضیحات جدیدی که پس از به‌روزرسانی برنامه یافت شد، این سرویس اکنون 7.99 دلار در ماه هزینه دارد و شامل دسترسی به نشان آبی‌رنگ Verified، حذف تبلیغات و برخی دیگر از ویژگی‌های جدید است.

آپدیت جدید Twitter Blue

اگرچه توضیحات موجود در اپ استور برای نشان دادن قیمت جدید تغییر کرده است، به‌نظر نمی‌رسد که این نسخه جدید هنوز هم به‌طور کامل اجرا شود. اگر منابع دیگری را برای Twitter Blue بررسی کنید، به‌احتمال‌زیاد خواهید دید که قیمت‌گذاری در وب‌سایت توییتر به‌روزرسانی نشده است. همچنین، بررسی برنامه به‌روزرسانی‌شده iOS اکنون فقط دکمه «اشتراک» را بدون قیمت نشان می‌دهد. اما، حتی تلاش برای پردازش اشتراک Twitter Blue نشان می‌دهد که هزینه این سرویس همچنان با قیمت 4.99 دلار قدیمی تعیین شده است.

به‌گفته‌ی استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول توییتر، این شرکت درحال‌حاضر درحال “تست نسخه آزمایشی” است و بیان می‌کند که ویژگی‌ها هنوز کاملاً فعال نیستند اما به‌زودی ارائه می‌شوند.

آپدیت جدید Twitter Blue

آپدیت جدید Twitter Blue

با عضویت در سرویس اشتراکی جدید توییتر، علاوه‌بر دریافت تیک آبی‌رنگ تأییدشده، در آینده نیز کاربران تبلیغات کمتری را مشاهده خواهند کرد، به پست‌های ویدیویی طولانی‌تر دسترسی خواهند داشت و در پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو از اولویت کاربران برخوردار خواهند بود. درحال‌حاضر توییتر آبی با ویژگی‌های جدید آن فقط در نسخه سیستم‌عامل iOS و در مناطق خاصی در دسترس است. بنابراین، اگر خارج از استرالیا، کانادا، ایالات‌متحده، نیوزلند یا بریتانیا زندگی می‌کنید، نمی‌توانید به Twitter Blue جدید دسترسی پیدا کنید.

توییتر همچنین از پلتفرم پرداخت درون‌برنامه‌ای اپل برای تهیه اشتراک Twitter Blue استفاده می‌کند، به این معنی که 30 درصد از درآمد آن‌ها با اپل تقسیم می‌شود.

نظر شما درباره آپدیت جدید Twitter Blue و ارائه قابلیت‌های تیک تأییدشده و حذف تبلیغات از این اپلیکیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی