حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های چند رسانه ای توییتر در آپدیت‌های بعدی به این پلتفرم افزوده خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شایعات، شبکه‌های اجتماعی

توییتر تا پیش از تسلط ایلان ماسک بر خود، در قالب یک میکرو بلاگ محبوب، روندی محافظه کارانه داشت. اما گویا خریداری شدن این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، آغازی بر سیاست‌های جدید این پلتفرم خواهد بود. زیرا اینطور که پیداست، قابلیت های چند رسانه ای توییتر در آپدیت‌های بعدی به این پلتفرم افزوده خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

قابلیت های چند رسانه ای توییتر سطح این پلتفرم را بالاتر خواهد برد

با توجه به اینکه توییتر اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری شده است، گویا باید شاهد تغییراتی در سیاست‌های قدیمی این پلتفرم باشیم. زیرا طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی روش جدیدی برای تحسین کردن توییت‌ها و همچنین گزینه‌های جدید برای توییت‌های چند رسانه‌ای و ویژگی‌های خاصی برای نمایش آسان وضعیت و ضمایر در پروفایل کاربران است.

ویژگی وضعیت در حال پیشرفت توییتر که توسط دیلن روسل، مشارکت‌کننده 9to5Google کشف شده است، به نظر می‌رسد به جای نشان دادن کارهایی که انجام می‌دهید، حول کشف پروفایل‌‌ها و توییت‌ها متمرکز است. زیرا با ضربه زدن روی وضعیت پروفایل، از کاربران خواسته می‌شود که دکمه‌های یکی از این موارد را نشان دهند و وضعیت نمایش داده شده را کشف (Discover) یا دنبال (Join) کنند.

در کنار ویژگی «Circles» که عرضه آن اخیرا توسط توییتر اعلام‌ شده، این قابلیت به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی با حداکثر ۱۵۰ دوست ایجاد کنید، این ویژگی وضعیت جدید به کاربران امکان می‌دهد تا یکدیگر را بهتر پیدا کنند و با یکدیگر آشنا شوند تا جوامعی از اجتماعات اغلب کاملا نزدیک را ایجاد نمایند.

قابلیت های چند رسانه ای توییتر

توییتر همچنین به دنبال احترام گذاشتن و هماهنگی بهتر کاربران برنامه با یکدیگر، در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی یک صفحه ضمایر جدید است که به این اطلاعات تقویت کننده جامعیت، ظاهر مناسبی می‌دهد. نه اینکه صرفا به عنوان یک ویژگی اضافی در اختیار کاربران باشد. توییتر حتی در حال کار بر روی دادن توانایی کاربران برای تحسین کردن توییت‌ها با دکمه‌ای بین «لایک یا واکنش» و «اشتراک‌گذاری» است.

مشخص نیست که این قابلیت دقیقا چگونه کار خواهد کرد، اما توییت‌ها احتمالا تعداد کل تحسین‌های دریافت شده را به آن نشان می‌دهند. علاوه بر دو ویژگی متمرکز بر فعالیت‌های اجتماعی که در حال توسعه هستند، توییتر همچنین امیدوار است تا با ایجاد بستری برای توییت‌های چند رسانه‌ای، کاربران را از کنار گذاشتن بالقوه این پلتفرم باز دارد و آن‌ها را از انتخاب بین تصاویر یا ویدیو در هنگام پیوست کردن رسانه به توییت راحت سازد.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک با چه وعده هایی همراه است؟

در گزارش راسل، توییتر همچنین در حال کار بر روی یک افزودنی جدید به این اپلیکیشن است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به توییت‌هایی که از آن لذت می‌برند، یک واکنش تحسین آمیز بدهند. به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های کشف‌ شده، در حال حاضر مشخص نیست که تحسین کردن چگونه کار می‌کند. اینکه آیا تحسین کردن با جایزه دادن و ارزش پولی همراه خواهد بود و اینکه آیا منحصر به Twitter Blue می‌باشد و حتی اینکه چنین ویژگی مهمی چه زمانی منتشر می‌شود، کاملا نامشخص است.

به گفته TechRadar، از آنجایی که تسلط ایلان ماسک بر توییتر با بسته شدن قرارداد فی‌مابین، اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد، بسیاری از کاربران نگرانی‌های خود را در مورد اینکه آزادی بیان بی حد و حساب، تا چه اندازه برای محیط این برنامه مفید خواهد بود ابراز کرده‌اند. مشخص نیست که آیا این ویژگی‌های جدید از مدت‌ها پیش در برنامه این شبکه اجتماعی قرار گرفته‌اند یا اینکه قبل از ورود مالک آینده آن یعنی ایلان ماسک به مورد بحث واقع شده‌اند. اما به طور کلی امیدواریم به جای اینکه به برخی از کاربران دلیل بیشتری برای حمله به اعتقادات و نظرات یکدیگر بدهند، زمینه مشترکی برای متحد شدن و دوستی با یکدیگر ایجاد کنند، زیرا توییتر مطمئنا به این موارد بیشتر نیاز دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان