حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر به‌زودی برای تیک آبی خود اشتراک 20 دلار در ماه را از کاربران دریافت می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شبکه‌های اجتماعی

این مسیر طولانی و پرفرازونشیبی بود، اما ایلان ماسک بالاخره صاحب توییتر شد. بر اساس گزارش‌های چند رسانه خبری، این معامله پنجشنبه‌شب رسمی شد و ماسک اقدامات سریعی را علیه چندین مدیر ارشد اجرایی ازجمله مدیرعامل، Parag Agrawal، مدیر مالی، Ned Segal، و رئیس حقوقی، Vijaya Gadde، انجام داد و آن‌ها را از سمت‌های خود برکنار کرد. اکنون، به‌نظر می‌رسد تغییرات بیشتری در راه این پلتفرم است و طبق گزارش‌ها، ماسک به‌دنبال دریافت 20 دلار به‌صورت اشتراک ماهانه برای تیک آبی Verified از کاربران توییتر است.

اشتراک 20 دلاری توییتر برای تیک آبی

این خبر برای اولین بار توسط Casey Newton از Platformer گزارش شد و طبق گزارش‌ها، ماسک قصد دارد ویژگی کاربران تأییدشده توییتر را بخشی از اشتراک پریمیوم توییتر آبی خود کند. این حرکت به کاربران زیادی نیاز دارد که درحال‌حاضر تأییدشده‌اند تا در صورت تمایل به حفظ وضعیت خود، در این سرویس ثبت‌نام کنند. اکنون، با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این تغییر، به‌نظر می‌رسد که توییتر نیز می‌تواند قیمت Twitter Blue را به 19.99 دلار در ماه افزایش دهد. اگر این اتفاق بیفتد، این تفاوت نسبت به افزایش قیمت اخیر آن بسیار زیاد است.

پس از فعال شدن طرح جدید، آن‌هایی که درحال‌حاضر تأییدشده‌اند، می‌توانند آن را به‌مدت 90 روز بدون پرداخت هزینه خدمات جدید حفظ کنند. پس از آن زمان، اگر کاربران اشتراک جدید را دریافت نکنند، نشان تأییدشده از حساب‌هایشان حذف می‌شود. ظاهراً به کسانی که روی انتقال درون شرکت کار می‌کنند گفته شده است که این ویژگی را تا 7 نوامبر آماده کنند، در غیر این صورت اخراج خواهند شد. کمتر از یک هفته می‌گذرد و ماسک درحال‌حاضر عملکرد مدیریتی خود را به روش‌های بسیار بحث‌برانگیزی در دست گرفته است.

اشتراک 20 دلاری توییتر برای تیک آبی

اشتراک 20 دلاری توییتر برای تیک آبی

با همه این تغییرات اخیر، برخی درحال‌حاضر به فکر مهاجرت به شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند. اگر کاربر فعلی توییتر هستید، نظرتان در مورد تغییرات جدیدی که تاکنون رخ داده است چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی