حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید حساب کاربری مشترکان جدید توییتر تا ۹۰ روز طول خواهد کشید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

توییتر این روزها و خصوصا پس از ورود جدی ایلان ماسک به این شرکت، دستخوش تغییرات ساختاری زیادی شده است. برخی حتی معتقد هستند که ایلان ماسک با این تصمیمات در نهایت توییتر را به نابودی خواهد کشاند. اکنون گویا تایید حساب کاربری مشترکان جدید توییتر تا ۹۰ روز طول خواهد کشید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تایید حساب کاربری مشترکان جدید توییتر تا ۹۰ روز طول خواهد کشید

پس از فراز و نشیب‌های متعدد، بالاخره ایلان ماسک مالک توییتر شد. ماه گذشته او سکان هدایت شرکت را به دست گرفت و مدیران ارشد را برکنار کرد و کارمندان زیادی را نیز اخراج کرد. او همچنین با تغییراتی که در سیستم این شبکه اجتماعی ایجاد کرد، جنجال‌های زیادی را مطرح نمود. یکی از اولین کارهایی که انجام شد تغییر پلان توییتر آبی بود.

سیستم اشتراک اصلاح شده که ۷.۹۹ دلار قیمت دارد، شروع سختی داشت. این سرویس در ۹ نوامبر راه اندازی شد و با مشکلات زیادی که برای این پلتفرم به همراه داشت، به پایان رسید. توییتر در عرض چند ساعت دچار مشکلات زیادی شد و به همین دلیل، سرویس خود را متوقف کرد و بازگشت أن نیز برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده است. یعنی زمانی که این سرویس به طور کامل، به پلتفرم اصلی برسد، قوانین جدید اعمال خواهد شد.

تایید حساب کاربری مشترکان جدید توییتر

اکنون گویا ثبت نام در توییتر آبی برای حساب‌های جدید ساده نیست. طبق یک سیاست جدید، حساب‌هایی که کمتر از ۹۰ روز از عمرشان می‌گذرد، نمی‌توانند در Twitter Blue ثبت‌نام کنند. در واقع این ایده خوبی است، اما مردم می‌توانند از این محدودیت نیز عبور کنند. به عنوان مثال، می‌توان یک حساب توییتر ایجاد کرد و آن را در حالت تعلیق قرار داد. هنگامی که این حساب‌ها از آزمایش ۹۰ روزه عبور کردند، می‌توانند توییتر آبی را فعال کنند و هر کاری که می‌خواهند با تیک تایید شده خود انجام دهند.

به گفته خبرگزاری GizChina، ایلان ماسک قبلا گفته بود که این شرکت تلاش‌های خود را برای مبارزه با پروفایل های تایید شده که جعلی هستند، افزایش خواهد داد. می‌توان از آیکون تایید شده توییتر آبی برای جعل شخصیت‌های عمومی یا حتی شرکت‌ها استفاده کرد. این موضوع قطعا چیزی است که توییتر در آینده باید آن را تحلیل و بررسی کند. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت سرویس نهایی پس از انتشار چگونه خواهد بود. به هر حال، پیش‌بینی اینکه در آینده نزدیک با توییتر چه اتفاقی خواهد افتاد دشوار است.

ایلان ماسک از ابتدای ریاستش تغییرات ناگهانی زیادی انجام داد. او رهبر تیم توییتر را برکنار کرد و تعداد زیادی کارمند را نیز اخراج نمود. بر اساس این گزارش، گویا فردا یک اخراج دسته جمعی جدید انجام می‌شود. در واقع، مدیر اجرایی توییتر از کسانی که نمی‌خواهند در این شرکت لمانند، خواسته است آن را ترک کنند، همچنین از کسانی که معتقدند تغییرات به خوبی پیش می‌رود نیز خواسته شده است در پست خود باقی بمانند. نظر شما کاربران ترنجی درباره اینکه تایید حساب کاربری مشترکان جدید توییتر تا ۹۰ روز طول خواهد کشید، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان