حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت ویرایش توییت سرانجام برای کاربران Twitter Blue ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

پس از سال‌ها درخواست از سوی کاربران، توییتر بالاخره قابلیت ویرایش توییت ها را به واقعیت تبدیل کرد. این ویژگی اکنون در استرالیا، کانادا و نیوزلند برای کاربران سرویس اشتراکی Twitter Blue در دسترس است و انتظار می‌رود به‌زودی برای تمامی کاربران در سراسر جهان منتشر شود.

قابلیت ویرایش توییت

برای مدت‌زمان طولانی، این ویژگی فقط درحد حدس‌و‌گمان باقی مانده بود، اما توییتر درنهایت در ابتدای سال جاری تأیید کرد که روی یک ویژگی ویرایش توییت کار می‌کند. این شرکت آزمایش‌های داخلی را آغاز کرده و هفته گذشته برای اولین بار نمایش عمومی آن را اجرا کرد. اکنون، ویژگی ویرایش توییت برای مشترکین Twitter Blue که در مناطق پشتیبانی‌شده هستند، فعال شده است. درحالی‌که توییتر در توییت خود توضیحات زیادی ارائه نمی‌دهد، این شرکت پست‌های وبلاگی منتشر کرده است که توضیح می‌دهد این ویژگی چگونه کار می‌کند. ویژگی ویرایش توییت به کاربران این امکان را می‌دهد که در مدت 30 دقیقه پس از انتشار یک توییت، اشتباهات تایپی، هشتگ‌ها و موارد دیگر را برطرف کنند. هنگامی‌که یک توییت ویرایش شد، آن توییت دارای نشانه‌های بصری مانند نماد، مهر زمان و برچسب خواهد بود تا به کاربران نشان دهد که توییت اصلاح شده است.

قابلیت ویرایش توییت

قابلیت ویرایش توییت

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، این ویژگی منحصر به مشترکین Twitter Blue خواهد بود. اگر با این حالت ناآشنا هستید، Twitter Blue یک سرویس اشتراک است که به اعضا امکان دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته را می‌دهد. درحالی‌که مزایای مختلف زیادی در این سرویس وجود دارد، اشتراک ممتاز دسترسی به نمادهای برنامه سفارشی، امکان لغو توییت‌ها، پوشه‌های نشانک، حذف آگهی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. مشترکین همچنین به ویژگی‌های آزمایشی که بخشی از آزمایشگاه‌های توییتر هستند، دسترسی پیدا می‌کنند. اگرچه این ویژگی‌ها ممکن است تغییر کنند، اما درحال‌حاضر، این شرکت آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و با کیفیت بالاتر، تصاویر نمایه NFT، ویرایش توییت‌ها و دسترسی به Spaces Tab جدید خود را برای کاربران Twitter Blue ارائه می‌کند.

اگر علاقه‌مند به ویرایش توییت‌های خود هستید، می‌توانید در Twitter Blue مشترک شوید. هزینه این سرویس 4.99 دلار در ماه است و درحال‌حاضر، ویژگی ویرایش توییت در استرالیا، کانادا و نیوزلند در دسترس است. توییتر اعلام کرده که این قابلیت برای کسانی که در ایالات‌متحده هستند نیز منتشر خواهد شد، اما جدول زمانی ارائه آن هنوز مشخص نشده است.

نظر شما درباره ارائه قابلیت ویرایش توییت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی