حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ سرانجام امکان تماس ویدیویی 32 نفره تحت قابلیت Communities را منتشر کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

مارک زاکربرگ در اوایل سال جاری ویژگی Communities را برای واتس اپ معرفی کرد و این ویژگی جدید پس از ماه‌ها آزمایش، بالاخره برای همه کاربران در سراسر جهان منتشر شده است. ویژگی جدید Communities تعدادی تغییرات در واتس اپ را به‌همراه دارد، اما مهم‌ترین آن، ویژگی گروهی جدیدی است که به شما امکان می‌دهد تماس ویدیویی 32 نفره داشته باشید.

تماس ویدیویی 32 نفره واتس اپ

مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ، در یک تماس ویدئوی جدید در فیس بوک، انتشار این قابلیت برای همه کاربران را به‌صورت رسمی اعلام کرد و نشان داد که چگونه Communities واتس اپ، ابزارهایی را برای سازماندهی مکالمات زیر یک چتر در یک برگه کاملاً جدید به مدیران می‌دهد.

این برگه در بالای چت‌های شما در Android و در پایین در iOS ظاهر می‌شود و شامل گزینه‌هایی برای کمک به سرپرستان برای راه‌اندازی Communities جدید یا افزودن گروه‌های موجود به انجمن است. در Communities، کاربران این گزینه را خواهند داشت که به‌راحتی بین گروه‌ها جابجا شوند و مدیران این امکان را خواهند داشت که به‌روزرسانی‌های مهم را به‌طور همزمان با همه گروه‌ها به اشتراک بگذارند.

تماس ویدیویی 32 نفره واتس اپ

تماس ویدیویی 32 نفره واتس اپ

زاکربرگ همچنین تأیید کرد که چند ویژگی دیگر درحال توسعه با آخرین به‌روزرسانی واتس اپ برای کاربران ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی از تماس‌های ویدیویی با حداکثر 32 شرکت‌کننده پشتیبانی می‌کند که زاکربرگ برای اولین بار در ابتدای سال جاری زمانی که واتس اپ «Call Links» را معرفی کرد، به آن اشاره کرد. پشتیبانی از 1024 عضو در یک گروه که نیز با آخرین به‌روزرسانی همراه با امکان ایجاد نظرسنجی درون چت، منتشر خواهد شد.

ویژگی‌های جدید تنها چند روز پس از اینکه واتس اپ پشتیبانی آواتار را در نسخه بتا خود ارائه کرد، به‌دست می‌آیند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا آواتارهای سفارشی را در پروفایل خود ایجاد و استفاده کنند.

نظر شما درباره قابلیت Communities واتس اپ و تماس ویدیویی با تعداد اعضای بیشتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی