حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ ویژگی‌های Community و Reactions را رسما معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

مدتی پیش گزارش دادیم که پیام‌رسان واتس اپ درحال توسعه‌ی ویژگی‌های Reactions و Community می‌باشد. حالا این شرکت سرانجام هر دوی این قابلیت‌های جدید را به‌صورت رسمی معرفی کرده است که درادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

ویژگی‌های Community و Reactions واتس اپ

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، عملکرد Community بر سازمان‌هایی مانند مدارس، باشگاه‌های محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی متمرکز خواهد بود.

Community واتس اپ به افراد امکان می‌دهد تا گروه‌های مجزا را زیر یک چتر با ساختاری که برای آن‌ها کار می‌کند، گرد هم بیاورد. به‌این‌ترتیب، افراد می‌توانند به‌روزرسانی‌های ارسال‌شده به کل انجمن را دریافت کنند و به‌راحتی گروه‌های گفتگوی کوچک‌تری را در مورد آنچه برایشان مهم است، سازماندهی کنند. Community همچنین حاوی ابزارهای جدید قدرتمندی برای مدیران می‌باشد، ازجمله پیام‌های اعلامیه‌ای که برای همه‌ي افراد گروه ارسال شده و کنترل بیشتر بر گروه‌ها.

علاوه‌بر Community، گروه‌ها همچنین شاهد تغییراتی خواهند بود؛ خواه عضوی از یک انجمن باشند یا نباشند، با حداکثر تماس‌های صوتی 32 نفره، واکنش‌ها، اشتراک‌گذاری فایل تا 2 گیگابایت و امکان حذف پیام‌ها توسط مدیر گروه.

Reactions: واکنش‌های با ایموجی اکنون به واتس اپ می‌آیند تا مردم بتوانند به‌سرعت نظرات خود را بدون استفاده از چت‌ها با پیام‌های جدید به‌اشتراک بگذارند.

حذف ادمین: مدیران گروه می‌توانند پیام‌های اشتباه یا مشکل‌زا را از چت‌های گروه حذف کنند.

به‌اشتراک‌گذاری فایل: اشتراک‌گذاری فایل اکنون افزایش یافته است تا از فایل‌های حداکثر 2 گیگابایت پشتیبانی شود تا افراد بتوانند به‌راحتی در پروژه‌ها همکاری کنند.

تماس‌های صوتی بزرگ‌تر: تماس صوتی با یک ضربه برای حداکثر 32 نفر با طراحی کاملاً جدید برای مواقعی که صحبت کردن زنده بهتر از چت است، ارائه خواهد شد.

ویژگی‌های Community و Reactions واتس اپ

ویژگی‌های Community و Reactions واتس اپ

مدیرعامل واتس اپ، Will Cathcart، اعلام کرد که Reactions تنها با شش ایموجی شروع می‌شود، اما همان‌طور که پیش‌تر توسط WABetaInfo مشاهده شد، به چیزی شبیه به واکنش‌های اینستاگرام تبدیل خواهد شد.

واتس اپ می‌گوید «درابتدای راه Community قرار داریم» و در این برنامه، «ایجاد ویژگی‌های جدید برای پشتیبانی از آن‌ها تمرکز اصلی ما برای سال آینده خواهد بود»، به این معنی که برای استفاده از همه‌ی این ویژگی‌ها باید کمی بیشتر صبر کنید.

نظر شما درمورد قابلیت‌های جدیدی که از سوی واتس اپ معرفی شده است، چیست؟ کدام یک از این موارد بیشتر به کارتان می‌آید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی