حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اشتراک توییتر آبی به‌همراه اکانت Verified به 8 دلار افزایش خواهد یافت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

پس از گزارش‌های زیادی مبنی‌بر اینکه قیمت اشتراک توییتر آبی به‌زودی به 19.99 دلار افزایش خواهد یافت؛ ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل فعلی این شبکه اجتماعی، امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که این سرویس اکنون 8 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. این مقدار کمی بیشتر از قیمت فعلی 4.99 دلار است، اما این سرویس اکنون شامل دریافت نشان آبی تأییدشده (Verified) نیز می‌شود.

قیمت اشتراک توییتر آبی

نشان تأییدشده برای برخی از کاربران به‌سختی به‌دست می‌آید، اما برای برخی دیگر به‌راحتی قابل دریافت است. در آینده، تا زمانی که در سرویس اشتراک آبی پریمیوم توییتر مشترک باشید، برای همه قابل‌دسترسی خواهد بود. علاوه‌بر نشان تأییدشده، این سرویس شامل پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجوهای اولویت‌دار نیز می‌شود، به این معنی که کاربر تأییدشده در توییتر اولویت خواهد داشت و احتمال اینکه حساب مشابه باعث سردرگمی شود، کمتر می‌شود.

علاوه‌بر این، حساب‌های تأییدشده نیز قابلیت توییت کردن ویدیوها و صداهای طولانی‌تر را خواهند داشت. این ویژگی چیز جدیدی نیست، زیرا مشترکین آبی فعلی توییتر ازطریق Twitter Labs به آن دسترسی دارند. به‌عنوان آخرین امتیاز، کاربران توییتر آبی نصف تعداد تبلیغات کاربران عادی را مشاهده خواهند کرد. ماسک هنوز زمان وقوع این تغییر را اعلام نکرده است. درحال‌حاضر، صفحه اشتراک توییتر آبی قیمت قدیمی 4.99 دلار را نشان می‌دهد.

قیمت اشتراک توییتر آبی

قیمت اشتراک توییتر آبی

سیستم راستی‌آزمایی (verification) توییتر در ابتدا در سال 2009 معرفی شد و قرار بود راهی ساده و آسان را برای تشخیص حساب‌های واقعی و کپی‌کننده به کاربران ارائه دهد. توییتر در مراحل اولیه خود با افراد مهم تماس گرفت تا آن‌ها را تأیید کند. اما چند سال بعد، این امکان را برای کاربران فراهم کرد که با ارسال یک برنامه، وضعیت تأییدشده را کسب کنند. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، حجم درخواست‌هایی که وارد می‌شد بسیار زیاد بود، بنابراین شرکت مجبور شد روند درخواست را متوقف کند.

توییتر یک بار دیگر روند را در تاریخ بعدی از سر می‌گیرد، با معیارهای سخت‌گیرانه‌تر برای از بین بردن آن‌هایی که واقعاً به یک تیک تأییدشده نیاز ندارند. البته، این فرآیند همان چیزی است که تأیید شدن را به یک فرآیند گریزان تبدیل کرده است. برخی از آن‌ها در یک شات درخواست داده و تأیید می‌شوند، درحالی‌که برخی دیگر، با تعداد قابل‌توجهی از دنبال کنندگان، بارها و بارها رد می‌شوند.

درنهایت و به‌نظر شما، آیا تغییرات جدید اعمال‌شده در توییتر این شبکه اجتماعی را بهتر از قبل می‌کند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی