حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت رندر هواوی پی ۶۰ در رنگ طلایی منتشر شد+ویدئو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

هواوی P60 در سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که این کمپانی رویکرد «عرضه دو گوشی پرچمدار در سال» را، از سر خواهد گرفت. هم اکنون کانسپت رندر های هواوی پی ۶۰ در رنگ طلایی منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات طراحی این تلفن هوشمند بیندازیم.

کانسپت رندر هواوی پی ۶۰ به طراحی مشابه این دستگاه با نسل گذشته اشاره دارد.

این کانسپت رندر ها توسط HoiIndi منتشر شده و مربوط به نسخه استاندارد سری هواوی پی ۶۰ هستند. در حالی که افشاگر اطلاعات مذکور هنوز در حال کار بر روی رندر های نسخه پرو است؛ گفته می‌شود که Huawei P60 Pro نیز طراحی مشابهی با نسخه استاندارد خواهد داشت. حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر P60 دیده می‌شود. دوربین سلفی مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی در پانچ هولی کوچک و در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که نمایشگر این تلفن هوشمند از سمت چپ و راست خمیده باشد.

رندر Huawei P60

ماژول دوربین هواوی پی ۶۰ طراحی مشابه نسل گذشته دارد. همان‌طور که اشاره شد، تصاویر منتشر شده، پرچمدار آینده هواوی را در رنگ طلایی نشان می‌دهند که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. در قاب پشتی و اطراف ماژول دوربین این تلفن هوشمند خبری از نوشته برند Leica نیست. زیرا می‌دانیم که این دو شرکت مدتی است که با یکدیگر همکاری نمی‌کنند. در حال حاضر هواوی عرضه سری P60 را تأیید نکرده است. اما شایعات زیادی وجود دارند که تاکید می‌کنند هواوی در حال توسعه گوشی پرچمدار آینده خود است.

برخی منابع ادعا می کنند تلفن هوشمند مورد بحث نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ تأمین خواهد کرد. البته احتمالا تراشه استفاده شده در هواوی پی ۶۰ از نوع 4G بوده، و برای متصل شدن به شبکه اینترنت 5G باید از یک کیس 5G کمک گرفت. در مقایسه با سری Mate 50 و P50، انتظار داریم که پرچمدار آینده هواوی در بخش دوربین پیشرفت هایی داشته باشد. سری پی این کمپانی همیشه تمرکز خاصی بر روی بخش دوربین داشته و سری P60 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

هواوی استراتژی دو پرچمدار در سال را با معرفی P60 و Mate 60 در سال آینده از سر می‌گیرد

وب‌سایت HuaweiCentral ادعای می‌کند که معرفی این تلفن هوشمند می‌تواند به افزایش آمار فروش هواوی کمک کند. سری پی ۶۰ می‌تواند نقش اساسی در بازگشت این غول فناوری چینی به عرصه رقابت ها داشته باشد. در آینده اطلاعات بیشتری درباره Huawei P60 منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی