حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت 50 پرو رسما برای بازار جهانی معرفی شد: شروع قیمت از 1299 یورو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

حدود دو هفته پیش، کمپانی هواوی گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام هواوی میت 50 پرو را با مشخصات پیشرفته در بازار چین معرفی کرد. اکنون این شرکت با معرفی دستگاه جدید در اروپا، عرضه آن برای بازارهای بین‌المللی را تأیید کرده است.

هواوی میت 50 پرو

قیمت هواوی میت 50 پرو برای گزینه‌های رنگ نقره‌ای و مشکی در حالت پایه، 1299 یورو است؛ درحالی‌که مدل رنگی نارنجی جذاب‌تر با پشتی چرم گیاهی 1399 یورو قیمت دارد. درحال‌حاضر، این شرکت لیستی از کشورهایی را که در بازار اروپا قرار است این گوشی را خریداری کنند، فاش نکرده است.

بین مدل چینی و مدل جهانی چند تفاوت وجود دارد. اولاً، برخلاف مدل چینی، مدل جهانی از ویژگی اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی نمی‌کند. تفاوت دیگر ازنظر نرم‌افزاری است که EMUI 13 را بر اساس اندروید 12 اجرا می‌کند، درحالی‌که در چین این گوشی سیستم‌عامل اختصاصی هواوی با نام HarmonyOS 3.0 را اجرا می‌کند.

هواوی میت 50 پرو

هواوی میت 50 پرو

هواوی میت 50 پرو دارای صفحه‌نمایش 6.74 اینچی OLED با پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز، پنل 10 بیتی با قابلیت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ و وضوح نمایشگر +FHD است. همچنین یک ناچ عریض در بالای نمایشگر وجود دارد که دارای سیستم باز کردن قفل چهره با تشخیص عمق سه‌بعدی است.

پیرامون مشخصات داخلی، این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 به‌همراه 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند. این شرکت همچنین دو گزینه حافظه داخلی را برای انتخاب ارائه می‌دهد: 256 گیگابایت و 512 گیگابایت.

متأسفانه Mate 50 Pro مانند سایر گوشی‌های هوشمند هواوی از شبکه 5G و همچنین سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

در بخش دوربین، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB وجود دارد که این شرکت آن را “دوربین با دیافراگم فوق‌العاده” می‌نامد که دارای لرزشگیر اپتیکال و امکان تغییر دستی دیافراگم است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض نیز وجود دارد که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز کار می‌کند. این گوشی همچنین دارای لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال تا 100 برابر است.

گوشی هوشمند هواوی Mate 50 Pro همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بوده و از یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژ سریع SuperCharge 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره گوشی هوشمند هواوی میت Mate 50 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی