حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Moto G Play 2021 با Snapdragon 460 و اندروید ۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

برای شما نوشتیم که گوشی Motorola One 5G Ace در کنار ۳ عضو جدید خانواده Moto G رسما معرفی شد. بیایید با اولین آن ها آشنا شویم، گوشی موتورولا Moto G Play 2021 با Snapdragon 460 و اندروید ۱۰ رسما معرفی شده است. دستگاهی با قیمت حدود ۱۷۰ دلار که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

موتورولا Moto G Play 2021

موتورولا Moto G Play 2021

موتورولا Moto G Play 2021

اقتصادی ترین گزینه خانواده را می توان Motorola G Play دانست. به راحتی می توان که گوشی مذکور نماینده این شرکت برای رقابت در میدان بازی های سطح پایین است.

در بخش نمایشگر یک پنل 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 یا HD + قرار دارد. این صفحه نمایش از یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی بهتره می برد.

با قیمت ۱۶۹ دلار گوشی G Play مدل ۲۰۲۱ با پردازنده اسنپدراگون 460 ، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.

مشخصات حتی بهتر می شود زمانی که یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری و حداکثر سه روز عمر باتری را به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری و اسلات microSD برای حداکثر 512 گیگابایت حافظه توسعه یافته ارائه می دهد.

دوربین سلفی موتورولا موتو جی پلی ۲۰۲۱ رزلوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین اصلی یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اصلا خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)