حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر دو لبه خمیده برای شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شارژر ۲۱۰ واتی شیائومی احتمالا در یکی از اعضای خانواده Redmi Note 12 استفاده شود. به نظر می رسد Xiaomi می خواهد این سری خانواده Redmi Note را کمی بیشتر تحویل بگیرد. در شایعات می‌شنویم که نمایشگر دو لبه خمیده برای شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس محتمل است.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

شیائومی اخیرا اشاره کرده که رونمایی از گوشی های سری ردمی نوت 12 باید در این ماه برگزار شود. ما هنوز در مورد جزئیات این محصولات اطلاعات زیادی نداریم اما به نظر می‌رسد این خانواده در ابتدای معرفی سه دستگاه زیر را داشته باشد:

  1. ۱- Redmi Note 12
  2. ۲- Redmi Note 12 Pro
  3. ۳- Redmi Note 12 Pro Plus
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

با توجه به تجربه قبلی نسل‌های قبلی Redmi Note ما انتظار این را داریم که لیست مذکور با گذشت زمان طولانی تر و طولانی تر شود.

در حال حاضر و قبل از رویداد معرفی رسمی می توان روی برخی از سرنخ‌های فاش شده مانند این بنر تمرکز کنیم. به نظر می‌رسد یک گوشی از سری Redmi Note 12 احتمالا Redmi Note 12 Pro Plus باشد، دارای نمایشگر دولبه خمیده بوده و در این پوستر دیده می شود. طبیعتا این نیز مستلزم داشتن پنل OLED است.

همانطور که گفتیم، ما هنوز در مورد جزئیات کمی از گوشی‌های Redmi Note 12 آگاه هستیم و تا کنون گفته شده که چیپست Dimensity 1080 برای دو مدل Pro و Pro Plus استفاده خواهد شد.

دیمنسیتی 1080 از چند جهت نسبت به Dimensity 920 پیشرفت کرده است، اما بسیاری بر توانایی تراشه برای کنترل دوربین 200 مگاپیکسلی تمرکز می کنند. انتظار داشتن دوربین 200 مگاپیکسلی از حداقل یکی از گوشی‌های Redmi Note 12 غیرمنطقی نیست.

پیش از این دیدیم که Redmi به صورت رسمی در Weibo تایید کرد سری Redmi Note 12 حداکثر تا ۹ آبان ۱۴۰۱ (پایان ماه جاری میلادی) در چین رونمایی خواهد شد. این شرکت بدون به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر تایید کرد که نوت 12 به دو فناوری جدید مجهز خواهد شد که برای اولین بار در جهان ارائه می شود.

به نظر می رسد که سری ردمی نوت 12 اولین گوشی هوشمند جهان با چیپست Dimensity 1080 را داشته باشد. علاوه بر این، احتمالاً از شارژ سریع 210 وات پشتیبانی کند. این می تواند کمی سریعتر از فناوری شارژ سریع 200 واتی iQOO 10 Pro باشد.

مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ معرفی شد: عکاسی ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی‌های اقتصادی

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد شکست: 0 تا 100 درصد تنها در 8 دقیقه

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که نمایشگر دو لبه خمیده برای یک دستگاه اقتصادی منطقی باشد؟ به نظر می رسد که Redmi می خواهد یک میان رده لوکس را در سری Note 12 داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)