حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۲ اکسترم شیائومی با شارژر ۲۱۰ وات ارائه می شود + مشخصات کامل سری Redmi Note 12

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

فاصله زیادی تا رونمایی از سری Redmi Note 12 نداریم و هر چه به رویداد رسمی نزدیک می‌شویم، اخبار بیشتری منتشر می شود. امشب می شنویم که ردمی نوت ۱۲ اکسترم شیائومی با شارژر ۲۱۰ وات ارائه می شود. همچنین مشخصات کامل سری Redmi Note 12 که در این گزارش شامل ۳ عضو می شود را داریم.

ردمی نوت ۱۲ اکسترم شیائومی با شارژر ۲۱۰ وات

آنطور که در این گزارش آمده است، خانواده Redmi Note 12 با سه عضو عرضه خواهند شد. این اعضا عبارت اند از:

  1. ۱- ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس
  2. ۲- ردمی نوت ۱۲ اکسترم
  3. ۳- ردمی نوت ۱۲ پرو

رتبه بندی این اعضا از نظر مشخصات سخت افزاری دقیقا همینطور که شماره گذاری شده اند، است. در حقیقت گویا مدل اکسترم قرار است از مدل پرو بالاتر و از مدل پرو پلاس پایین تر باشد.

به شکل کلی مشخصات این سه دستگاه خیلی نزدیک بهم است. مثلا هر سه دستگاه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ و تاچ‌سمپل‌ریت ۲۴۰ هرتز دارند. پنل از نوع OLED و ۱۰ بیتی بوده و از استاندارندهای Dolby Vision و +HDR10 پشتیبانی می کنند. حداکثر روشنایی نیز ۹۰۰ نیت خواهد بود. پس اگر نمایشگر برای شما اهمیت دارید، طبق این گزارش احتمالا نباید بین این سه دستگاه برای شما تفاوتی وجود داشته باشد.

همچنین هر سه این دستگاه ها از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ بهره می برند، اندروید ۱۲ و MIUI 13 را ارایه خواهند کرد. جک ۳.۵ میلی متری صدا، فرستنده مادون قرمز، بلندگو استریو و حسگر اثرانگشت در کنار دستگاه نیز موارد دیگر یکسان هستند.

مشخصات سری ردمی K60

در بخش دوربین، شارژر و باتری اما تفاوت‌هایی وجود دارد. بخش دوربین فقط دوربین اصلی بین این ۳ مدل تغییر خواهد کرد. در غیر این صورت هر سه دستگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیسکلی دارند، دوربین دوم آن ها ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی نامشخص است.

دوربین اصلی در مدل ردمی نوت ۱۲ پرو یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX766 است. مدل‌های اکسترم و پرو پلاس دوربین اصلی با حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HPX دارند.

در بخش باتری و شارژر مدل اکسترم بالاترین توان شارژ را دارد. شارژر ۲۱۰ وات و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری برای این عضو میانی در نظر گرفته می شود. ارایه توان 210W برای شارژ یک موبایل میان رده که شاید در بازار ما حوالی ۷ تا ۸ میلیون تومان قیمت داشته باشد (با فرض ثابت بودن نرخ ارز)، قابل توجه است.

ردمی نوت ۱۲ پرو و پرو پلاس باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارند اما مدل اول شارژر ۶۷ وات و مدل دوم نمونه ۱۲۰ واتی دارند.

همچنین فضای محفظه بخار خنک کننده در مدل پرو ۲۰۰۰ میلی‌متر مربع بوده اما مدل‌های دیگر ۳۰۰۰ میلی‌متر مربع هستند.

در این گزارش فقط همین ۳ دستگاه عناون شده اند. پیش از این انتظار داشتیم یک عضو چهارم با نمایشگر دو لبه خمیده هم وجود داشته باشد که اینجا اشاره ای به آن نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد برای خانواده Redmi Note 12 مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)