حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۱۰ وات در سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی استفاده خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شیائومی

اگر سری Redmi Note شیائومی را دنبال کرده باشید می دانید احتمال استفاده از شارژر بسیار سریع در جدیدترین سری آن اصلا موضوع دور از ذهنی نیست. به هر حال ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس اولین عضوی از این سری بود که شارژر 120W را ارائه کرد. این احتمال که شارژر ۲۱۰ وات در سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی استفاده خواهد شد از آن جهت مطرح می‌شود که یک پوستر رسمی از سوی Redmi منتشر شده و ادعا می‌کند در این سری ۲ فناوری برای اولین بار ارائه خواهند شد.

شارژر ۱۲۰ وات برای سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی

ردمی نوت ۱۲

ردمی نوت ۱۲

امروز Redmi به صورت رسمی در Weibo تایید کرد که سری Redmi Note 12 حداکثر تا ۹ آبان ۱۴۰۱ (پایان ماه جاری میلادی) در چین رونمایی خواهد شد. این شرکت بدون به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر تایید کرد که نوت 12 به دو فناوری جدید مجهز خواهد شد که برای اولین بار در جهان ارائه می شود.

به نظر می رسد که سری ردمی نوت 12 اولین گوشی هوشمند جهان با چیپست Dimensity 1080 را داشته باشد. علاوه بر این، احتمالاً از شارژ سریع 210 وات پشتیبانی کند. این می تواند کمی سریعتر از فناوری شارژ سریع 200 واتی iQOO 10 Pro باشد.

مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ معرفی شد: عکاسی ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی‌های اقتصادی

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد شکست: 0 تا 100 درصد تنها در 8 دقیقه

به نظر می رسد که Redmi در چند روز آینده تاریخ عرضه و همچنین ویژگی های کلیدی سری Redmi Note 12 را تایید خواهد کرد. شایعاتی وجود دارد که این خانواده شامل اعضای زیر و با توان شارژرهای مذکور باشد:

۱- نوت 12 شارژر ۶۷ وات

۲- نوت 12 پرو شارژر ۱۲۰ وات

۲- ​​نوت 12 پرو پلاس با شارژر ۲۱۰ وات

البته این مجموعه ممکن است شامل مدل چهارمی به نام Redmi Note 12 Pro Ultra نیز باشد و شاید شارژر ۲۱۰ وات به این دستگاه برسد. متاسفانه هیچ چیز در مورد این دستگاه مشخص نیست.

شایعات وجود دارد که شاید Redmi Note 12 Pro و Pro Plus دارای چیپست Dimensity 1080 خواهند بود. همچنین گفته می شود که این سری ویژگی هایی مانند صفحه نمایش AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد.

ورود گوشی‌های Redmi Note 12 در پایان ماه جاری میلادی به ما می گوید که شاید عرضه جهانی این خانواده به زمستان ۱۴۰۱ موکول شود.

نظر شما چیست؟ منتظر سری ردمی نوت ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چرا به جاش کیفیت گوشیا رو بالا نمی بره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)