حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 14 شیائومی ردمی نوت 9s و نوت ۹ پرو مدل گلوبال رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

آپدیت جدید MIUI 14 شیائومی به ۲ گوشی از سری پرفروش Redmi Note 9 رسیده است. این دو دستگاه شامل ردمی نوت 9s و ردمی نوت ۹ پرو می‌شود. متاسفانه این آپدیت براساس اندروید ۱۲ توسعه داده شده است. این یعنی آپدیت اندروید ۱۳ به این دو دستگاه نمی‌رسد.

آپدیت MIUI 14 شیائومی ردمی نوت 9s و نوت ۹ پرو

متأسفانه جدیدترین به‌روزرسانی شیائومی به تعداد معدودی از کاربران محدود شده است طبق گفته های شیائومی، این برند عرضه به‌روزرسانی MIUI 14 را برای Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9S آغاز کرده است. این به روز رسانی برای مدل گلوبال این دو دستگاه در دسترس خواهد بود.

همانطور که گفتیم، این آپدیت به جای اندروید ۱۳ بر پایه اندروید ۱۲ است. اگر به یاد داشته باشید، این گوشی‌ها با اندروید ۱۰ عرضه شده اند. با دریافت آپدیت اندروید ۱۲ به پایان تعهد ۲ سال آپدیت اساسی نرم افزار رسیده اند و دیگر برای اندروید ۱۳ واجد شرایط نخواهند بود.

آپدیت MIUI 14

آپدیت MIUI 14

اگر نیه پرلیوان را بخواهید ببینید، آپدیت MIUI 14 سومین به‌روزرسانی اصلی MIUI آنها از زمانی است که با MIUI 11 عرضه شد. به هر حال باز هم خوب است که شیائومی برای آنها سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل عرضه می‌کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این به‌روزرسانی فقط برای آزمایش‌کنندگان «Mi Pilot» در دسترس است. در هفته‌های آتی باید برای کاربر عادی و در برنامه «Stable Beta» عرضه شود و به دنبال آن نسخه نهایی «Stable» برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

بنابراین، این به‌روزرسانی باید تا اواسط اردیبهشت ماه به اکثر کاربران برسد. شما ردمی نوت ۹ اس یا نوت ۹ پرو دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)