حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد نسل 10 اپل با طراحی جدید، نمایشگر بزرگ‌تر و USB-C رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تبلت

آیپد پرو تنها دستگاهی نیست که امروز نسل جدیدی از آن معرفی شده است. اپل یک مدل کاملاً جدید از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تبلت خود را با نام آیپد نسل 10 معرفی کرده است که از بازطراحی مجدد، نمایشگر بزرگ‌تر 10.9 اینچی، تراشه A14 Bionic، پورت USB-C برای شارژ و اتصال 5G برای اولین بار در مدل پایه آیپد بهره می‌برد.

آیپد نسل 10 اپل

مدل جدید این بار به‌جای درگاه لایتنینگ از پورت USB-C استفاده می‌کند و آخرین مدل آیپد مدرنی است که پورت لایتنینگ را برای همیشه حذف می‌کند. این شرکت همچنین جک هدفون و همچنین دکمه هوم را از این دستگاه حذف کرده است. به‌جای آن، اپل Touch ID را روی دکمه پاور قرار داده تا این مدل را با دستگاه‌های جدیدتر iPad Air و iPad Mini هماهنگ کند. این تبلت همچنین از Wi-Fi 6 پشتیبانی کرده و نسخه سلولار آن اکنون از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

آیپد جدید از تراشه A14 Bionic قدرت می‌گیرد. این همان چیپستی است که در آیفون 12 استفاده شد و یک ارتقاء نسبت‌به A13 Bionic به‌شمار می‌رود که با نسل نهم آیپد در سال گذشته ارائه شد. اپل می‌گوید آیپد جدید تا سه برابر قوی‌تر از آیپد نسل هفتم عرضه‌شده در سال 2019 است و «عمر باتری تمام روز» را ارائه می‌کند.

آیپد نسل دهم دارای دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، برای اولین بار در امتداد لبه افقی آیپد، و همچنین دوربین عقب 12 مگاپیکسلی به‌روزشده با ضبط ویدیوی 4K است. فرم فاکتور افقی دوربین جلو و میدان دید 122 درجه آن، به آیپد 10 امکان می‌دهد از ویژگی Center Stage پشتیبانی کند که به‌طور خودکار شما را درحین تماس‌های ویدیویی در فوکوس قرار می‌دهد. اپل همچنین اسپیکرهای استریو افقی و میکروفون‌های دوگانه را به این دستگاه اضافه کرده است.

آیپد نسل 10 اپل

آیپد نسل 10 اپل

اپل می‌گوید آیپد 10 جدید همچنین از نسل اول Apple Pencil و کیبورد جادویی Folio پشتیبانی می‌کند که با قیمت 249 دلار به‌فروش می‌رسد. این شرکت همچنین بیان کرده است که به فروش آیپد نسل 9 درکنار آیپد جدید ادامه می‌دهد. بااین‌حال، مدل امسال با طراحی و امکانات جدیدتر با قیمت 449 دلار برای مدل 64 گیگابایتی شروع می‌شود، درحالی‌که آیپد سال گذشته اکنون از 329 دلار قیمت‌گذاری می‌شود. آیپد 10 همچنین در چهار رنگ آبی، صورتی، زرد و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره آیپد نسل 10 اپل، طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی