حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اولیه آیپد نسل 10 اپل با لبه‌های تخت و برآمدگی ماژول دوربین منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، رندر

به‌عنوان بخشی از چرخه معرفی محصولات جدید در فصل پاییز، ما انتظار داریم که اپل تا پیش از پایان سال جاری میلادی از مدل آیپد 10.2 اینچی خود رونمایی کرد. حال به‌تازگی، رندر اولیه آیپد نسل 10 اپل منتشر شده است که از طراحی نسبتاً جدید این تبلت با لبه‌های تخت، برآمدگی ماژول دوربین و حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا حکایت دارد.

رندر اولیه آیپد نسل 10 اپل

MySmartPrice اخیرا طرح شماتیک منتسب‌به آیپد آینده اپل را منتشر کرده است که طراحی این دستگاه با یک ماژول دوربین برجسته را نشان می‌دهد.

آیپد مدل پایه ممکن است بهترین تبلت اپل نباشد، اما به‌لطف قیمت پایه 329 دلاری درحالی‌که ازنظر مجموعه ویژگی‌ها ارزش این مقدار هزینه را دارد، پرفروش‌ترین مدل است.

از رندرهای CAD، می‌توان دید که شکل کلی مدل نسل جدید ثابت خواهد ماند. آیپد همچنان دارای حاشیه‌های بزرگ در هر چهار طرف نمایشگر، همراه با دکمه هوم Touch ID خواهد بود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که کناره‌های دستگاه در مقایسه با شکل خمیده‌تر نسل 2021، اکنون تخت شده است.

رندر اولیه آیپد نسل 10

رندر اولیه آیپد نسل 10

بااین‌حال در پشت دستگاه، طراحی جدیدی برای سیستم دوربین به چشم می‌خورد. مشابه آیفون‌های قدیمی‌تر با دوربین دوگانه، دوربین نسل دهم آیپد در یک ماژول بیرون‌آمده قرار گرفته است. این ممکن است نشان‌دهنده‌ی این باشد که اپل امسال سنسور دوربین را ارتقا خواهد داد، بنابراین بخش کلی بزرگ‌تر شده و به فضای داخلی بیشتری نیاز دارد.

ماژول پشتی دارای دو سوراخ است، یکی برای لنز دوربین و دیگری شامل یک دایره کوچک‌تر. MySmartPrice می‌گوید این سوراخ فلاش LED به‌نظر می‌رسد، اگرچه سوراخ آن به‌اندازه‌ای کوچک است که احتمالا تنها مربوط به میکروفون باشد.

اندازه کلی آیپد با توجه به این نمودارها 248 میلی‌متر در 179 میلی‌متر در 6.98 میلی‌متر است. این مورد درمقایسه با 250 میلی‌متر در 174 میلی‌متر در 7.50 میلی‌متر برای مدل نسل 9 نشان می‌دهد که شاسی آیپد آینده کمی کوچک‌تر شده و طراحی جمع‌وجورتری را دارا می‌باشد.

در این رندرها، پورت USB-C موردانتظار حذف شده است. جالب اینجاست که جک هدفون نیز دیده نمی‌شود. این ممکن است نشان دهد که اپل به‌دنبال حذف جک هدفون به تبعیت از آیفون در آیپد سطح پایه خود است. بااین‌حال، شماتیک‌های اولیه CAD نیز گاهی اوقات ناقص هستند و بسته به نحوه تهیه اسناد، همه‌ی موارد موجود در طراحی را نشان نمی‌دهند.

دیدگاه شما پیرامون رندر اولیه آیپد نسل 10 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی