حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی آیپد پرو M2 و آیپد نسل 10 اپل در رویدادی در حوالی مهرماه خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

طبق گزارش وب‌سایت کره‌ای yeux1122 و به‌نقل از Naver، اپل قصد دارد طی رویدادی که درحال‌حاضر برای ماه اکتبر سال جاری برنامه‌ریزی شده است، آیپد نسل 10 ارزان‌قیمت و یک آیپد پرو به‌روزشده با تراشه M2 با قابلیت‌های شارژ MagSafe را معرفی کند.

معرفی آیپد پرو M2 و آیپد نسل 10 اپل

این وب‌سایت در گذشته منبع اطلاعات دقیقی بوده است، ازجمله افشای دقیق جزئیات در مورد نسل پنجم آیپد ایر و جزئیات تأییدنشده در مورد آیفون 14. البته این حساب همچنین اطلاعاتی را به‌اشتراک گذاشته است که دقیق نبوده‌اند؛ ازجمله شایعاتی در مورد یک “iPad mini Pro.”

حال، وب‌سایت مذکور امروز در پستی ادعا می‌کند که آیپد ارزان‌قیمت نسل 10 که انتظار می‌رود بازطراحی قابل‌توجهی با لبه‌های مسطح و نمایشگر بزرگ‌تر داشته باشد، درکنار آیپد پرو جدید با تراشه M2 در ماه اکتبر و پس از رویداد آیفون 14 در ماه آینده معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود آیپد ارزان‌قیمت آینده دارای تراشه A14 Bionic، پشتیبانی از شبکه 5G، نمایشگر بزرگ‌تر و پورت USB-C باشد.

معرفی آیپد پرو M2 و آیپد نسل 10 اپل

معرفی آیپد پرو M2 و آیپد نسل 10 اپل

مارک گورمن از بلومبرگ هفته گذشته گزارش داد که اپل درحال‌حاضر درحال آماده‌سازی ویدیوی مربوط به رویداد معرفی سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8 در شهریورماه است و اضافه کرد که انتظار دارد اپل در پاییز امسال دو رویداد برگزار کند که دومی بر روی آیپد و مک تمرکز خواهد داشت.

اپل در آوریل 2021 یک آیپد پرو به‌روزشده با نمایشگر 12.9 اینچی mini-LED و تراشه M1 را معرفی کرد. عرضه آپید پرو جدیدتر و قدرتمند با تراشه M2 احتمالاً همزمان با انتشار iPadOS 16 خواهد بود که انتظار می‌رود در ماه اکتبر به‌جای اوایل پاییز همراه با iOS 16 عرضه شود.

برای آیپدهای دارای تراشه‌های سری M، اپل Stage Manager را در iPadOS 16 ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد چندین برنامه را به‌صورت همزمان اجرا کنند که روی یکدیگر همپوشانی دارند و از نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کنند. به‌غیر از عملکرد تراشه M2 و Stage Manager در iPadOS 16، شایعات قبلی حاکی از آن بود که iPad Pro 2022 می‌تواند از نوعی قابلیت شارژ MagSafe بهره‌مند شود.

نظر شما پیرامون معرفی آیپد پرو M2 و آیپد نسل 10 اپل در ماه اکتبر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی