حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر پیکسل فولد گوگل پیش از رونمایی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

شایعات حاکی از آن است تلفن هوشمند تاشو گوگل برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است. گفته می‌شود که این دستگاه طراحی شبیه به Oppo Find N داشته و از تراشه تنسور G2 نیرو می‌گیرد. هم اکنون مشخصات نمایشگر پیکسل فولد فاش شده است. پس با ترنجی همراه بمانید تا نگاهی به شایعات موجود بیندازیم.

نمایشگر های پیکسل فولد توسط سامسونگ تولید خواهد شد

وب‌سایت 91Mobiles به توجه به گزارشات Kuba Wojciechowski، ادعا می‌کند که هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی Pixel Fold ساخت سامسونگ خواهند بود. صفحه نمایش بزرگ تر که در داخل دستگاه قرار گرفته از وضوح ۱۸۴۰×۲۲۰۸ پیکسل و ابعاد ۱۲۳ میلی متر در ۱۴۸ میلی متر برخوردار است. بیشینه روشنایی این صفحه نمایش ۱۲۰۰ نیت، و روشنایی متوسط آن معادل ۸۰۰ نیت خواهد بود. ادعا می‌شود که نمایشگر داخلی پیکسل فولد از رفرش ریت بالایی (احتمالا ۱۲۰ هرتز) برخوردار باشد. منبع مذکور اشاره ای به سایر مشخصات سخت افزاری تلفن هوشمند تاشو آینده گوگل نمی‌کند.

اما برخی شایعات ادعا می‌کنند که سه لنز دوربین در قاب پشتی Pixel Fold قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX787 برخوردار است. دوربین دیگر ۱۲ مگاپیکسلی بوده (سنسور IMX386) و برای گرفتن عکس های اولترا واید به کار خواهد آمد. خوشبختانه گوگل برای این دستگاه یک دوربین ۱۰.۸ مگاپیکسلی تله فوتو (با بهره گیری از سنسور S5K3J1) در نظر گرفته است. دوربین سلفی داخلی دارای سنسور IMX355 هشت مگاپیکسلی بوده؛ اما دوربین سلفی موجود فضای بیرونی از سنسور S5K3J1 بهره می‌برد. نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند تاشو احتمالاً توسط چیپست Tensor تامین می‌شود. با توجه به کد منبع اندروید ۱۲، این دستگاه از همان تراشه پیکسل ۶ استفاده می‌کند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اما برخی نیز معتقدند که Google Pixel Fold به سومین نسل تراشه تنسور (که احتمالا در سال ۲۰۲۳) معرفی خواهد شد، مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که برای خرید گوشی هوشمند تاشو آینده گوگل باید تا مارس ۲۰۲۳ منتظر بمانیم. با آنکه وجود این دستگاه، هنوز از سوی گوگل تأیید نشده است؛ اما امیدواریم که در آینده جزئیات بیشتری درباره Pixel Fold به بیرون درز کند.

رندر گوگل Pixel Fold را با طراحی مشابه Pixel 6 ببینید!

یا توجه به مشخصات فاش شده نمایشگر گوگل پیکسل فولد، نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی