حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Pixel Fold بین اوپو Find N و گلکسی Z Fold 4 بیشتر شبیه نمونه اوپو است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گوگل

به تازگی راس یانگ، تحلیلگر مشهور صنعت نمایشگر، جای خالی مشخصات نمایشگر های خارجی محصولات تاشوی سامسونگ و Pixel Fold گوگل را پر کرده است. گوشی‌ های تاشو سامسونگ در سال 2022 گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 هستند که چند ماه به عرضه آن‌ها باقی مانده است. اما ما از قبل اطلاعات زیادی در مورد مشخصات ارتقا یافته و ویژگی‌ های جدید آنها می‌دانیم. آخرین تکه‌ های پازل اندازه‌ های دقیق نمایشگر های ثانویه آن‌ها بود که افشا شد. البته او دست به افشای اندازه نمایشگر خارجی گوگل Pixel Fold نیز زده است. بیایید در ترنجی ببینیم چرا Pixel Fold می‌تواند بیشتر شبیه Oppo Find N باشد تا سامسونگ Galaxy Z Fold 4.

گوگل Pixel Fold بین اوپو Find N و گلکسی Z Fold 4 بیشتر شبیه نمونه اوپو است

اندازه نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold 4 و Google Pixel Fold

منبع اندازه صفحه نمایش خارجی گوگل Pixel Fold را حدود 5.8 اینچ با نسبت تصویری عریض تر از نمونه سامسونگ بیان می‌کند. در حالی که اندازه صفحه نمایش خارجی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 حدود 6.19 اینچ و با نسبت تصویری کشیده‌تر (بلند‌تر) بیان می‌شود. ما می‌دانیم که اوپو نیز در گوشی تاشوی خود Find N و در صفحه نمایش پشتی آن از نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند. بنابراین پیکسل در این موضوع شبیه اوپو تصمیم می‌گیرد و از نمایشگری عریض‌تر استفاده می‌کند. برای یادآوری گلکسی Z Fold 3 در نمایشگر خارجی خود از نسبت تصویر 25:9 استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که Pixel Fold در واقع دارای قطر صفحه نمایش خارجی کوچکتر و 5.8 اینچی است که کمی کوتاهتر از صفحه نمایش پوششی 6.2 اینچی گلکسی Z Fold 4 است. اما منبع می‌گوید که در سمت دیگر اما نمایشگر های اصلی تا حد زیادی هم اندازه هستند.

بنابراین، Pixel Fold ممکن است بیشتر شبیه Oppo Find N در حالت تاشده باشد تا گوشی‌ های بلند و باریک سری Z Fold سامسونگ.

همه از پیشرفت‌ها استقبال می‌کنیم اما نمی‌توانیم از مطمئن باشیم که آیا کنفرانس Google I/O 2022 گوشی تاشوی Pixel Fold را به همراه خواهد داشت یا خیر. زیرا شایعات بر این بود که گوگل اولین گوشی تاشو خود را در پاییز سال گذشته معرفی می‌کند، اما ظاهراً این تاریخ برای رفع برخی مشکلات به تعویق افتاد.

اخیراً گوگل ماه‌ ها قبل از عرضه گوشی‌ های پیکسل پرچم‌دار خود مشخصات آنها را مستقیم و غیرمستقیم افشا می‌کند. بنابراین ما امیدواریم که اگر گوگل حالا حالا ها قصد معرفی ندارد، حداقل به پیشرفت‌ های مربوط به اولین گوشی‌ های تاشو خود در هفته آینده در کنفرانس I/O خود اشاره کند.

 

نظر شما چیست؟ نمایشگر ثانویه کشیده‌تر مانند خانواده گلکسی Z Fold یا مطابقت با نسبت متداول نمایشگر گوشی های هوشمند مانند گوگل و اوپو؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری