حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوگل Pixel Fold را با طراحی مشابه Pixel 6 ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

گوگل قصد دارد تا به زودی، به جمع تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند منعطف بپیوندد. گوشی‌های منعطف، به تازگی محبوبیت بیشتری را در میان کاربران پیدا کرده‌اند. در همین حین، رندر گوشی منعطف گوگل Pixel Fold منتشر شده است. این رندر، نشان می‌دهد که اولین گوشی منعطف گوگل ممکن است چه شکلی باشد.

رندر گوگل Pixel Fold

ما شایعات کمی را در مورد Pixel Fold می‌شنویم. این گوشی، خیلی در شایعات به چشم نمی‌‌خورد. به نقل از Gizmochina، گوگل ممکن است که طی همین ماه، از سری Pixel 6 خود همراه با سیستم عامل اندروید ١٢ پایه، پرده برداری کند. اما ظاهراً محصولات جذاب گوگل برای امسال، هنوز تمام نشده‌اند. بر اساس اعلامیه منابع مختلف، امسال گوگل اولین گوشی منعطف خود را با نام Pixel Fold روانه بازار می‌کند. بنابر انتظارات، این گوشی دارای نمایشگر منعطف با قابلیت تا شدن به داخل خواهد بود. بر اساس اطلاعات و جزئیات فاش شده و همچنین پتنت‌های ثبت شده از گوگل، طراحان Let’sGoDigital به سراغ طراحی کردن رندر گوگل Pixel Fold رفته‌اند. حال، ما با تصاویری واضح از طراحی گوشی منعطف گوگل روبه‌رو هستیم.

با مشاهده این تصاویر، می‌توان متوجه شد که Pixel Fold با Galaxy Z Fold 3 بی شباهت نیست. دوربین سلفی این گوشی در نمایشگر بیرونی آن، داخل حفره نمایشگر سمت چپ واقع شده است. بر اساس اعتقاد طراحان این مجموعه، نمایشگر بیرونی این گوشی دارای حاشیه‌های ضخیمی است.

گوشی Pixel Fold، در داخل از یک نمایشگر بزرگ‌تر با طراحی مشابه استفاده می‌کند. اما این نمایشگر داخلی، طراحی کم حاشیه‌تری دارد. لولای مخفی این گوشی، مانند Galaxy Z Fold 3 است. در نظر داشته باشید که رندر گوگل Pixel Fold، در واقع بر اساس تخیلات و نظر طراحان این مجموعه است. بنابراین، بهتر است کاملاً به این طراحی دل نبندید!

پیش از این، گوگل از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده، یعنی USPTO، حق ثبت اختراع برای مکانیزم لولای چند محوره و دستگاهی تاشو با این ویژگی را دریافت کرده بود. اسناد ۵٨ صفحه‌ای این غول آمریکایی، از یک مکانیزم لولای پیشرفته حکایت دارند. این مکانیزم، به نحوی است که با وجود تا شدن دستگاه، تنها یک چین کوچک ایجاد می‌شود.

در این حق اختراع، از وجود یک دستگاه با چنین مکانیزمی صحبت می‌شود. با توجه به اطلاعات موجود از این دستگاه و حق اختراع گوگل، می‌توان گفت که Pixel Fold چنین طراحی را در اختیار خواهد داشت. نکته مهم، این است که اسم رمز این گوشی منعطف رونمایی نشده از گوگل، “Passport” است. این گوشی، ممکن است امسال رونمایی شود. منبع، ادعا می‌کند که تاریخ رونمایی Pixel Fold اواخر امسال است. این دستگاه برای اولین بار، دو سال قبل از سوی یک وبلاگ نویس فاش شد. بر اساس شایعات جدید، نمایشگر Pixel Fold از نوع LTPO OLED خواهد بود.

رندر گوگل Pixel Fold

نظر شما در مورد رندر گوگل Pixel Fold چیست؟ آیا شما منتظر رونمایی رسمی از اولین گوشی منعطف گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️