حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 7 پرو گوگل از مشکل نمایشگر پرمصرف رنج می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، نمایشگر

پس از معرفی سری جدید گوشی‌های پرچمدار گوگل، رفته‌رفته شاهد بررسی‌های منتشرشده از خانواده Pixel 7 هستیم که اکثرا از این دستگاه‌ها رضایت داشته‌اند. بااین‌حال، با شروع فروش این گوشی در بازار، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که نمایشگر مدل پیشرفته‌تر پیکسل 7 پرو با یک مشکل همراه بوده و کمی بیشتر از سایر دستگاه‌های دیگر، تشنه انرژی است.

مشکل نمایشگر پیکسل 7 پرو گوگل

نمایشگر گوشی هوشمند شما به‌طورکلی یکی از پرمصرف‌ترین (اگر نگوییم پرمصرف‌ترین) بخش‌های دستگاه است. اما سازندگان در طول سال‌ها سخت تلاش کرده‌اند تا پنل‌های نمایشگر را تا حد امکان بهینه کنند.

با پیکسل 7 پرو، به‌نظر می‌رسد که نمایشگر درحال مصرف انرژی بیشتر از حد معمول است. به‌گزارش وب‌سایت XDA، نمایشگر گوشی جدید گوگل وقتی در تنظیمات روشنایی بالاتر استفاده می‌شود، انرژی بسیار بالایی مصرف می‌کند.

یک بررسی عمیق در مصرف انرژی نمایشگر نشان داد که پیکسل 7 پرو حدود 3.5 تا 4 وات با 600 نیت انرژی مصرف می‌کند، یعنی درست کمتر از نیمی از حداکثر روشنایی. هنگام راه‌اندازی حالت روشنایی بالا در حدود 1000 نیت، مصرف انرژی به 6 وات می‌رسد.

مشکل نمایشگر پیکسل 7 پرو

مشکل نمایشگر پیکسل 7 پرو

در مقایسه، Pixel 6 Pro سال گذشته انرژی به‌مراتب کمتری نسبت‌به هر سطح روشنایی نمایشگر مصرف کرده و با حدود 2.9 وات در 600 نیت و 4 وات در 800 نیت کار می‌کرد. نتایج همچنین در مقایسه با آخرین دستگاه‌های سامسونگ کمی بالاتر است. گلکسی اس 22 پلاس تنها 2 وات در 600 نیت و 4 وات با 1000 نیت می‌باشد.

بااین‌حال، مشخص نیست که آیا مدل معمولی پیکسل 7 نیز از پنل نمایشگر پرمصرف مدل بزرگ‌تر استفاده می‌کند یا خیر.

XDA اشاره می‌کند که تراشه Tensor G2 پیکسل 7 پرو دارای TDP (قدرت طراحی حرارتی، حداکثر مصرف انرژی) در حدود 10-12 وات است، به این معنی که ازنظر تئوری، فقط از تراشه و نمایشگر به‌تنهایی می‌توانید مصرف تا حداکثر 18 وات را مشاهده کنید.

درحال‌حاضر،‌ما مطمئن نیستیم که آیا یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری می‌تواند این مشکل را برطرف کند یا نه. احتمالا گوگل درنهایت بتواند آن را برطرف کند، اما مدتی زمان می‌برد تا آپدیت آن ارائه شود.

نظر شما درباره مشکل نمایشگر پرمصرف پیکسل 7 پرو گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی