حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X40 GT با سیستم خنک کننده پیشرفته می‌خواهد Snapdragon 888 را مهار کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

تراشه محبوب اسنپدراگون ۸۸۸ که البته کمی گرمای بیش از حد آن سخت قابل کنترل بود و اکثر محصولات ارایه شده با آن، به مشکل دفع حرارت برخوردند؛ همچنان یک تراشه توانمند محسوب می شود. امروز و با تیزرهای رسمی می‌بینیم که آنر X40 GT با سیستم خنک کننده پیشرفته می‌خواهد Snapdragon 888 را مهار کند.

آنر X40 GT

آنر X40 GT

آنر X40 GT

آنر X40 GT پنجشنبه این هفته و با تراشه اسنپدراگون 888 رونمایی می شود. در تیزرهای متنوعی که حتی ۱ ویدیو هم از آن منتشر شده، Honor ادعای بزرگی درباره توانایی گیمینگ X40 GT دارد. بیاید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

همانطور که در ویدیو دیدید، تاکیدی روی دمای محیط وجود دارد و باید دید که منظور آن‌ها واقعا دمای محیط است یا دمای دستگاه.

با انتشار چند پوستر این شرکت امروز در Weibo اعلام کرد که این گوشی هوشمند با یک سیستم خنک کننده پیشرفته با 13 لایه مختلف برای تضمین عملکرد پایدار بهینه ارائه می شود. این شرکت همچنین فاش کرد که محفظه بخار آن بیش از 4000 میلی متر مربع مساحت خواهد داشت.

آنر X40 GT سومین گوشی از خانواده میان رده X40 خواهد بود و به وضوح کاربران علاقه‌مند به دستگاه قدرتمند را هدف گرفته است. این گوشی به صفحه نمایش رفرش‌ریت 120 هرتز مجهز خواهد بود. آنر ادعا می کند در انجام یک بازی چند نفره آنلاین مانند Arena of Valor این دستگاه بدون تغییرات عمده در دما و به مدت 60 دقیقه با فریم ریت 115.07 عمل می کند.

همچنین ادعاهای دیگری در زمینه بازی‌های دیگر و با فریم‌ریت‌های نزدیک به ایده‌آل نیز دارد.

اسنپدراگون ٨٨٨، یک تراشه ۵ نانومتری است که در اواخر سال گذشته میلادی، رسماً از سوی کوالکام رونمایی شد. این تراشه، برای اولین بار، در آخرین روزهای سال ٢٠٢٠ میلادی بر روی شیائومی Mi 11 برای اولین بار استفاده شد و سر و صدای زیادی را به پا کرد.

کوالکام همچنین مجموعه بهینه سازی های بازی Snapdragon Elite Gaming را به روز می کند و شامل پشتیبانی از نمایشگرهای ۱۴۴ هرتز خواهد بود. کوالکام خاطرنشان کرده است که اسنپدراگون ۸۸۸ “مهمترین پیشرفت” را در عملکرد GPU ارائه می دهد. ما همچنین در حال دسترسی به موتور AI نسل ششم با یک ماژول Hexagon طراحی شده جدید هستیم که در موارد استفاده مرتبط با هوش مصنوعی سود قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Honor X40 GT خواهد توانست به یک گوشی گیمینگ اقتصادی خوب تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)