حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل رنگ جدید پیکسل بادز A را در سکوت خبری عرضه کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، گوگل

سال گذشته میلادی و در ماه جولای، گوگل از ایربادز جدید Pixel Buds A خود با ویژگی‌های جالب و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد. هدفون‌های TWS در ابتدا در دو رنگ سفید روشن و زیتونی تیره در دسترس بودند. اکنون، گوگل در سکوت خبری پیکسل بادز A خود را در رنگ سومی به نام Charcoal عرضه کرده است.

رنگ جدید پیکسل بادز A گوگل

در کنار سری جدید Pixel 7 و ساعت هوشمند Pixel Watch، گوگل همچنین یک گزینه رنگ جدید Charcoal را برای Pixel Buds A معرفی کرد. قیمت این رنگ مشابه با سایر رنگ‌های این ایربادز 99 دلار است و دارای مشخصاتی مشابه نسخه‌های Clearly White و Dark Olive می‌باشد. Charcoal Pixel Buds A-Series را می‌توان از فروشگاه رسمی گوگل در کشورهایی ازجمله ایالات‌متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ایرلند، اسپانیا و غیره پیش‌خرید کرد.

همان‌طور که گفته شد، Pixel Buds A سال گذشته در ماه جولای عرضه شد. این ایربادز به‌عنوان یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از مدل Pixel Buds که گوگل در سال 2019 معرفی کرد، معرفی شدند. Pixel Buds A با درایورهای دینامیکی سفارشی 12 میلی‌متری ارائه شده که ادعا می‌شود صداهای واضح و طبیعی را ارائه می‌دهد. این ایربادز همچنین حالت Bass Boost را ارائه می‌دهد که بر روی صداهای کم تمرکز می‌کند. علاوه‌بر این، مدل مذکور همچنین دارای صدای تطبیقی نیز ​​است که به‌طور خودکار سطح صدا را بر اساس نویز محیط افزایش یا کاهش می‌دهد.

رنگ جدید پیکسل بادز A گوگل

رنگ جدید پیکسل بادز A گوگل

این هدفون دارای ساختار مقاوم در برابر تعریق و آب با استاندارد IPX4 می‌باشد. برای اتصال، بادز A از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می‌کند و همچنین قابلیت ترجمه فوری را به بیش از 40 زبان در صورت استفاده با تلفن هوشمند دارای اندروید 6.0 یا بالاتر ارائه می‌دهد. این ایربادز همچنین دارای میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو برای تمرکز بر صدای کاربر و کاهش نویز پس‌زمینه در هنگام تماس است.

Pixel Buds A می‌تواند تا 5 ساعت با یک بار شارژ و 24 ساعت اضافی در صورت ترکیب با جعبه شارژ دوام بیاورد. گوگل می‌گوید که کاربران می‌توانند تنها با 15 دقیقه شارژ تا سه ساعت زمان پخش داشته باشند.

نظر شما درمورد رنگ جدید پیکسل بادز A گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی