حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به طور تصادفی به معرفی Pixel Buds A اشاره کرد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

همه ما به خوبی می دانیم که گوگل در حفظ اسرار خود مهارت چندانی ندارد. به تازگی، حساب توییتری Android این شرکت تصادفاً تصویر تبلیغاتی از  Pixel Buds A منتشر کرده است. در این توییت که پس از ده دقیقه نیز حذف شد، به کیفیت صدا و اتصال سریع بلوتوث این هدفون اشاره می شود. انتظار می رود این پوشیدنی های جدید گوگل، در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت که به زودی برگزار می شود، معرفی شوند.

معرفی Pixel Buds A

این توییت، قسمت داخلی Pixel Buds A را در یک رنگ سفید متمایل به خاکستری نشان می دهد. همانطور که انتظار می رفت، این هدفون های بلوتوثی بسیار شبیه به Pixel Buds سال گذشته (2020) هستند. این توییت که اکنون حذف شده است، اتصال به تلفن هوشمند پیکسل را با استفاده از قابلیت Fast Pair بروز شده نشان می دهد، که سال گذشته پیشرفت های زیادی داشته و در بهترین هدفون های بی سیم موجود است. احتمال می رود امسال، شاهد پیشرفت های بیشتری در این ویژگی باشیم.

معرفی Pixel Buds A

معرفی Pixel Buds A

اطلاعات درج شده در این توئیت، منحصر به “صدای با کیفیت” و پشتیبانی از دستگاه هایی که حداقل دارای Android 6.0 Marshmallow هستند، می باشد.

شایعات پیشین از Pixel Buds A، هدفون ها را در رنگ سبز نشان می داد. انتظار می رود این هدفون های بلوتوثی جدید گوگل، به عنوان یک مدل ارزان تر از مدل فعلی، به لطف نام “A-Series” که برای تلفن های هوشمند ارزان قیمت خود گوگل مانند Pixel 4a اختصاص داده شده است، به بازار عرضه شوند. در ابتدا احتمال داده می شد که آن ها را در کنار گوشی Pixel 5a ببینیم، اما انگار برنامه این شرکت تغییر کرده است. در حال حاضر، جزئیاتی در مورد قیمت Pixel Buds A و زمان عرضه آن در دسترس نیست.

انتظار می رود Pixel Buds A گوگل، در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، I/O 2021، که تاریخ شروع آن از ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ می باشد، معرفی شود؛ بنابراین هنوز زمان زیادی برای نشر هر گونه اطلاعات به صورت رسمی و غیر رسمی باقی مانده است.

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل رسما اعلام شد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظر شما راجع به معرفی Pixel Buds A از سوی گوگل چیست؟ برادر بزرگتر آن که از پس بررسی های مختلف، سربلند بیرون آمد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

رفقا امروز دارم میرم پوکو m3 بخرم 128 گیگ 4400…
شما نظر دیگه ای ندارین؟
پیشنهادی تا پنج تومن باشه

AŁɪ

به عنوان گوشی دوم میخوای بخری امیر ؟؟ اگه بخاطر باتریش می‌خری که گوشی خوبیه ولی اگه ردمی نوت ۱۰ بخری بهتره البته ۶۴ گیگ.

Amir galaxy

اره اولویت اول تا سوم باتریه

AŁɪ

M21 هم هست حدودا ۵ تومنه

Milad7

امیر ماشالا وضعت توپ شده ها 😛
بخر باتری خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی