حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو پیکسل گوگل بالاخره چه زمانی عرضه می شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

در حالی که سامسونگ چهارمین نسل گوشی‌های تاشوی خود را به صورت تجاری عرضه کرده است به نظر می‌رسد بازیگران کلیدی مانند اپل و گوگل توجه ویژه‌ای به این فرم‌فکتور ندارند. گوشی تاشو گوگل یکی از مواردی است که مدت‌ها در شایعات بوده اما هنوز موضع رسمی برای آن نداریم. با این حال گزارش‌های جدید به ما می‌گوید که گوشی تاشو پیکسل گوگل بالاخره چه زمانی عرضه می شود.

گوشی تاشو پیکسل

دیروز بود که گوگل از سری گوشی های پرچمدار پیکسل 7 و اولین ساعت هوشمند خود به نام Pixel Watch رونمایی کرد. در این رویداد، تبلت پیکسل را نیز به نمایش گذاشت که قرار است در سال 2023 عرضه شود.

برخی از طرفداران پیکسل منتظر بودند تا گوگل در مورد اولین گوشی تاشو خود اطلاعاتی ارائه کند. متأسفانه این برند چیزی در این مورد نگفته است. با این حال راس یانگ تحلیلگر Display Supply Chain Consultants یا (DSCC) زمان عرضه Pixel تاشو را مشخص کرده است.

Pixel foldable یا Pixel Notepad ؟

این که نام تجاری گوشی تاشو گوگل حتما Pixel foldable باشد، هنوز مشخص نیست. گزارشی که در ابتدای سال جاری منتشر شد ادعا می کرد می توان آن را Pixel Notepad هم نامید. همچنین ادعا می‌کرد که اولین گوشی تاشو گوگل قیمت کمتری نسبت به گوشی های تاشو سامسونگ دارد.

درباره زمان عرضه و به گفته یانگ، گوشی تاشو پیکسل در سه ماهه اول سال 2023 عرضه می شود. این معادل زمستان امسال است. متأسفانه او هیچ اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات دستگاه تاشو پیکسل به اشتراک نمی گذارد.

شایعه زمان معرفی گوشی تاشو گوگل

شایعه زمان معرفی گوشی تاشو گوگل

گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad (با اسم رمز Pipit) احتمالاً شبیه گوشی تاشو OPPO Find N است. به این معنی که شاید نسبت به طراحی محصولات سامسونگ طراحی کوچک‌تری داشته باشد.

در بخش دوربین ممکن است یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX787، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX386 و یک دوربین تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سامسونگ S5K3J1 داشته باشد.

برای دوربین سلفی روی نمایشگر بیرونی ممکن است دوربین 10.8 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سامسونگ S5K3J1 و در داخل، شاید شاهد یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 باشیم

گفته می شود که گوشی تاشو پیکسل هم از چیپست Tensor قدرت می گیرد. هنوز تایید نشده است که آیا این تراشه همان Tensor سال گذشته خواهد بود یا Tensor G2 جدید که در سری پیکسل 7 استفاده شده است.

همانطور که انتظار داریم این دستگاه باید اندروید 13 را ارائه کند و دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو پیکسل هستید؟ فکر می‌کنید گوگل در این زمینه موفق باشد؟ به هر حال برنامه ریزی فروش گوگل برای Pixel 7 که رکوردهای خاصی را در نظر دارد.

فروش گوگل پیکسل ۷ قرار است رکورد بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)