حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر ارائه ویژگی موردانتظار ویرایش توییت برای همگان در آینده نزدیک را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در روز اول آوریل، توییتر اعلام کرده بود که درحال توسعه ویژگی موردانتظار ویرایش توییت است. اکنون، این شرکت ضمن یک توییت، به‌صورت رسمی اعلام کرده که شروع به ارائه این ویژگی برای عموم کاربران کرده است. همچنین در این مطلب به نحوه عملکرد این قابلیت و چگونگی انجام آن نیز می‌پردازیم.

ویژگی ویرایش توییت توییتر

حساب رسمی توییتر اخیرا بیان کرده است:

    «اگر توییت ویرایش شده‌ای می‌بینید به این دلیل است که ما درحال آزمایش دکمه ویرایش هستیم.

    این اتفاق می‌افتد و مشکلی برای شما پیش نمی‌آید.»

توییتر اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ویرایش یک توییت را به‌اشتراک گذاشته است. درحال‌حاضر، این شرکت درحال آزمایش این ویژگی با یک گروه کوچک است تا به پلتفرم کمک کند تا مشکلات احتمالی را قبل از انتشار عمومی شناسایی و حل کند.

    «ازآنجایی‌که این ویژگی بیشترین مورد درخواستی از سوی کاربران است، می‌خواهیم مطمئن شویم که آن را درست انجام می‌دهیم. پس از آزمایش، امیدواریم به‌سرعت متوجه نحوه استفاده از این ویژگی جدید و تأثیر آن بر نحوه خواندن و نوشتن توییت‌ها توسط مردم شویم.»

ویژگی ویرایش توییت توییتر

ویژگی ویرایش توییت توییتر

در این تست، توییت‌ها در 30 دقیقه پس از انتشار، می‌توانند چند بار ویرایش شوند. توییت‌های ویرایش‌شده با نماد، مهر زمانی و برچسب ظاهر می‌شوند. همچنین همان‌طور که پیش از این توسط Jane Manchun Wong گزارش شده بود، کاربران می‌توانند روی برچسب ضربه بزنند تا تاریخچه ویرایش پست را مشاهده کنند که نسخه‌های قبلی توییت را برای متن ارائه می‌کند.

با دکمه ویرایش، توییتر امیدوار است که «توئیت‌ها را آسان‌تر و قابل‌دسترس‌تر کند و به افراد حق انتخاب و کنترل بیشتری در نحوه بیان خود و نحوه مشارکت آن‌ها در بسیاری از مکالمات بر روی این پلتفرم بدهد».

توییتر دکمه ویرایش را فقط برای مشترکین Twitter Blue آزمایش خواهد کرد که به‌عنوان پاداش اشتراک خود «دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید» دریافت می‌کنند. Twitter Blue در ابتدا فقط 2.99 دلار در ماه بود، اما چندی پیش قیمت آن به 4.99 دلار افزایش یافت.

نظر شما پیرامون ویژگی ویرایش توییت در پلتفرم توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی