حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Expert RAW سامسونگ برای گلکسی Note 20 Ultra ،S20 Ultra و Z Fold 2 ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

پس از ارائه اپلیکیشن محبوب دوربین Expert RAW سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار این شرکت، اکنون این برنامه به‌طور رسمی برای گلکسی S20 Ultra ،Note 20 Ultra و Z Fold 2 در دسترس قرار گرفته است.

برنامه Expert RAW سامسونگ برای گلکسی Note 20 Ultra، S20 Ultra و Z Fold 2

برای کسانی که اطلاع ندارند، اپلیکیشن Expert RAW توسط سامسونگ توسعه یافته و منتشر شده است. این برنامه درحقیقت به شما کنترل‌های حرفه‌ای را برای سنسورهای دوربین عقب در تلفن‌های هوشمند انتخاب‌شده در یک فضای جداگانه به‌جای برنامه برنامه دوربین پیش‌فرض، ارائه می‌دهد.

کنترل‌های اضافه‌شده شامل فوکوس دستی، کنترل‌های ISO و سرعت شاتر و موارد دیگر است. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد تصاویر را با فرمت 16 بیتی RAW ضبط کنید و شامل لینک مستقیم با Lightroom نیز است. اگر تعجب می‌کنید که چرا ممکن است بخواهید این برنامه را امتحان کنید، سامسونگ آن را در یک ویدیوی کوتاه به نمایش می‌گذارد. برنامه Expert RAW حداقل به یک لنز زوم اپتیکال 2 برابری نیاز دارد که از “Bayer RAW” پشتیبانی می‌کند، بنابراین گوشی‌هایی را که واقعاً می‌توانند با برنامه کار کنند، محدود می‌کند.

در توضیح آپدیت جدید برنامه آمده است:

به‌روزرسانی مدل پشتیبانی‌شده (Galaxy S20 Ultra ،Note 20 Ultra ،Z Fold 2)

* لطفاً پس از آخرین به‌روزرسانی SW که پس از سپتامبر منتشر شد، از آن استفاده کنید

برنامه Expert RAW سامسونگ برای گلکسی Note 20 Ultra، S20 Ultra و Z Fold 2

برنامه Expert RAW سامسونگ برای گلکسی Note 20 Ultra، S20 Ultra و Z Fold 2

فقط تعداد محدودی از دستگاه‌ها با برنامه Expert RAW سازگار هستند. اما طبق پستی در انجمن رسمی سامسونگ در کره، این برنامه اکنون شامل گلکسی اس 20 اولترا، نوت 20 اولترا و زد فولد 2 نیز می‌شود. پست اصلی اشاره می‌کند که ممکن است در زمان پردازش هر یک از این سه گوشی تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. گوشی‌ها به‌دلیل “محدودیت‌های AP و سنسور” عملکرد متفاوتی از خود به‌جای خواهند گذاشت.

اگر یکی از گوشی‌های S20 Ultra ،Note 20 Ultra یا Z Fold 2 را در اختیار دارید، به‌زودی می‌توانید برنامه Expert RAW را مستقیماً از فروشگاه گلکسی در دستگاه خود دانلود کنید.

نظر شما درباره انتشار برنامه Expert RAW برای گلکسی Note 20 Ultra، S20 Ultra و Z Fold 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی