حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید Expert RAW سامسونگ کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و خطاها را برطرف می‌کند

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

آپدیت جدید اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ به‌تازگی در Galaxy Store منتشر شده است. این به‌روزرسانی که شماره نسخه برنامه را به 2.0.10.6 می‌رساند، اوایل این هفته برای برخی از کاربران منتشر شد و اکنون به‌طور گسترده‌تری در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت جدید Expert RAW سامسونگ

تغییرات اشاره‌شده برای نسخه جدید 2.0.10.6 اپلیکیشن Expert RAW شامل بهبود کیفیت تصاویر و برطرف‌شدن خطاهای آن است. سامسونگ در مورد هیچ یک از این تغییرات به جزئیات نمی‌پردازد، اما تا آنجا که به کیفیت تصویر مربوط می‌شود، می‌توان تأیید کرد که آخرین نسخه Expert RAW اشباع عکس‌هایی را که می‌گیرید، کاهش می‌دهد.

تفاوت در میزان اشباع به‌راحتی قابل‌مشاهده نیست مگر اینکه عکس ثبت‌شده مشابه را با نسخه‌های قدیمی و جدیدتر برنامه مقایسه کنید، اما مطمئناً تفاوتی وجود دارد که در عکس‌های قبل و بعد از همان صحنه مشاهده می‌کنید.

آپدیت جدید Expert RAW سامسونگ

آپدیت جدید Expert RAW سامسونگ

اینکه آیا این تغییر را می‌پسندید یا نه کاملاً به ترجیحات شما بستگی دارد، اما به یاد داشته باشید که Expert RAW یک برنامه پیشرفته با کنترل‌های عکسبرداری فراوان است، بنابراین می‌توانید جنبه‌هایی مانند اشباع را قبل از ثبت عکس تغییر دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه‌هایی مانند Adobe Lightroom یا ویرایشگر تصویر داخلی گوشی خود، تغییرات فراوانی در عکس‌های خود ایجاد کنید.

اگر صاحب یک گوشی پشتیبانی‌شده هستید (اکثر پرچمداران گلکسی که از سال 2020 عرضه شده‌اند، پشتیبانی می‌شوند)، می‌توانید به‌روزرسانی Expert RAW را از Galaxy Store دانلود کنید. این امکان وجود دارد که به‌روزرسانی هنوز برای شما در دسترس نباشد، در این صورت در روزهای آینده بار دیگر آپدیت جدید را چک کنید.

نظر شما درباره آپدیت جدید Expert RAW سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی