حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نسخه جدید Expert RAW را منتشر کرد؛ ارائه به دستگاه های قدیمی‌تر با تاخیر همراه خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، نرم افزار

سامسونگ به بهبود اپلیکیشن دوربین Expert RAW ادامه می دهد. برنامه این به‌روزرسانی آینده برای برنامه مذکور امروز به تفصیل ارائه شده است. در واقع نسخه جدید چندین ویژگی را به ارمغان می‌آورد که این برنامه را حتی مفیدتر می‌کند. البته یک خبر بد نیز برای کسانی که منتظر رسیدن برنامه به گوشی های قدیمی‌تر سامسونگ هستند وجود دارد. در حالی که قبلا تأیید شده بود که برخی از دستگاه های قدیمی سامسونگ برنامه Expert RAW را دریافت خواهند کرد. امروز تایید شده است که انتشار این اپلیکیشن برای گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 به تعویق افتاده است.

Expert RAW اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا پیش تنظیم های سفارشی را ساخته و ذخیره کنند. این یک ویژگی بسیار مفید است زیرا این برنامه تماماً به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات مختلف را دقیقاً کنترل کنند. کاربران اکنون می‌توانند تنظیمات پیش‌فرض را با تنظیمات سفارشی خود ایجاد کنند تا بتوان از آن‌ها به راحتی برای عکس‌ های بعدی استفاده کرد.

سامسونگ نسخه جدید Expert RAW را منتشر کرد؛ ارائه به دستگاه های قدیمی‌تر با تاخیر همراه خواهد بود

به روز رسانی جدید Expert RAW چند ویژگی جدید را به همراه دارد

این برنامه قادر است تصاویر را در دو فرمت RAW و JPEG به طور همزمان ذخیره کند. با این حال، ممکن است همیشه ذخیره تصاویر در دو فرمت ناخوشایند باشد. این به روز رسانی به کاربران امکان می‌دهد انتخاب کنند که آیا می‌خواهند برنامه تصاویر را فقط به صورت RAW یا JPEG ذخیره کند. در صورت تمایل نیز می‌توانند مانند قبل به ذخیره تصاویر در هر دو فرمت ادامه دهند.

امروز تأیید شده است که Expert RAW از لنز تله فوتو در گلکسی اس 20 اولترا پشتیبانی نمی‌کند، بلکه فقط از لنز های اصلی و فوق عریض پشتیبانی می‌کند. به این دلیل که لنز تله فوتو Hybrid Optic 10x در گلکسی اس 20 اولترا قادر به خروجی Bayer RAW نیست، چیزی که RAW محاسباتی Expert RAW بر اساس آن است.

سامسونگ به تدریج فهرست گوشی هایی که از اپلیکیشن Expert RAW پشتیبانی می‌کنند را گسترش داده است. همچنین در فوریه امسال وعده داده شد که این برنامه تا نیمه دوم سال جاری از گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر در نیمه دوم سال هستیم و این برنامه قابلیت پشتیبانی از این دستگاه ها را دریافت نکرده است.

بنابراین امروز تایید شد که خط زمانی پشتیبانی از این دستگاه ها تغییر کرده است. قبل از اینکه برنامه بتواند پشتیبانی را اضافه کند، یک به‌روزرسانی کامل سیستم دوربین برای این دستگاه‌ ها لازم است. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، به ترفند های بیشتری نیز نیاز است. منبع می‌گوید تیم توسعه سامسونگ در حال حاضر قصد دارد تا ابتدای پاییز سال جاری پشتیبانی از این دستگاه ها را اضافه کند.

 

ویژگی های جدید برنامه Expert RAW سامسونگ را می‌پسندید؟ متأسفانه اگر از دستگاه‌ های قدیمی‌تر سامسونگ استفاده می‌کنید برای استفاده از این نسخه باید کمی بیشتر صبر کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری