حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره به آیفون 14 مکس در وب‌سایت اپل؛ نامگذاری 14 پلاس تصمیم لحظه آخری بوده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

ارجاعات جدید کشف‌شده به آیفون 14 پلاس با عنوان «آیفون 14 مکس» در وب‌سایت اپل نشان می‌دهد که این نامی بوده که در ابتدا برای دستگاه 6.7 اینچی سری جدید آیفون 14 استاندارد درنظر گرفته شده بود و نامگذاری جدید احتمالا در لحظات آخر تغییر کرده است.

آیفون 14 مکس اپل

همان‌طور که توسط وبلاگ هلندی iCreate مشاهده شده، در دو مورد در وب‌سایت اپل، این شرکت از آیفون 14 پلاس به‌عنوان “آیفون 14 مکس” یاد می‌کند. اولاً، در یک سند پشتیبانی که به کاربران کمک می‌کند آیفون خود را شناسایی کنند، تصویر مدل‌های آیفون 14 پلاس در پنج رنگ «iPhone-14-Max-colors» نامگذاری شده است.

آیفون 14 مکس اپل

آیفون 14 مکس

ثانیاً، اپل در صفحه‌ای که اطلاعات مربوط به انطباق و مقررات مربوط به محصولات این شرکت را ارائه می‌کند، «آیفون 14 مکس» را با شماره مدل آیفون 14 پلاس، در کنار آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس فهرست کرده است.

در چرخه شایعات آیفون 14 به‌طور گسترده‌ای به مدل بزرگ‌تر و ارزان‌قیمت این مجموعه به‌عنوان آیفون 14 مکس اشاره می‌شد. تنها یک هفته پیش از رویداد معرفی آیفون اپل، فاش شد که به‌جای آن نامگذاری، آیفون جدید قرار است 14 پلاس نامیده شود و برای اولین بار از زمان آیفون 8، از نام «پلاس» استفاده خواهد شد.

آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی ویژگی‌ها و دوربین‌های یکسانی دارند و مدل دوم دارای صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر است. اپل ممکن است احساس کرده باشد که نام “Plus” برای دستگاهی مناسب‌تر است که همه ویژگی‌های مشابه نسخه کوچک‌تر را ارائه می‌دهد اما در شکل بزرگ‌تر.

این تصمیم ممکن است ناشی از تفاوت‌های بزرگ‌تر امسال بین مدل‌های پایه و پرو باشد، به‌طوری‌که اپل می‌خواهد از سردرگمی احتمالی مصرف‌کنندگان که فکر می‌کنند هر چیزی که در نام «Max» وجود دارد، باید همه ویژگی‌های مدل پرو را داشته باشد، جلوگیری کند.

آیفون 14 پلاس اوایل این ماه برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفت و از جمعه 7 اکتبر به‌دست مشتریان خواهد رسید.

نظر شما پیرامون ارجاعات به نام iPhone 14 Max در وب‌سایت رسمی اپل و جایگزینی 14 پلاس به‌جای آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی