حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با فروش ضعیف آیفون 14 پلاس، اپل در پی کاهش قیمت مدل آیفون 15 است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق گزارش‌ها، اپل به‌طور جدی نگران عملکرد ضعیف در فروش آیفون 14 پلاس است. درنتیجه، این شرکت درحال بررسی راهکارهایی برای تغییر استراتژی خط تولید آیفون خود برای سال آینده است.

فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل

آیفون 14 پلاس جدیدترین محصول اضافه‌شده به سری آیفون‌های اپل می‌باشد که جایگزین آیفون مینی 5.4 اینچی شده است. آیفون 14 پلاس دارای طراحی، دوربین و عملکردی مشابه با آیفون 14 استاندارد است، اما از نمایشگر و باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد. حال با توجه به پست yeux1122 در Naver که در گذشته اطلاعات ضدونقیضی را به‌اشتراک گذاشته است، اپل به‌دنبال راهکارهایی برای ارزیابی مجدد آیفون‌های 15 و 15 پرو خود است.

این پست دو استراتژی احتمالی را که طبق گزارش‌ها توسط اپل درحال بررسی است، تشریح می‌کند، که اولین آن، تمایز بیشتر آیفون‌های پرو و غیر پرو است که قبلاً توسط مینگ-چی کو شایعه شده بود. ثانیاً، طبق این پست که به‌نقل از منابع زنجیره تأمین آمده است، اپل درحال بررسی کاهش قیمت مدل پلاس این مجموعه است که درحال‌حاضر از 899 دلار شروع می‌شود. کاهش قیمت مدل پلاس به این معنی است که آیفون استاندارد که از 799 دلار شروع می‌شود نیز می‌تواند شاهد کاهش قیمت باشد مگر اینکه اپل بخواهد شکاف قیمتی بین این دو مدل را کاهش دهد.

فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل

فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل

در چند سال گذشته، اپل چندین بار خط تولید آیفون خود را تغییر داده و مورد ارزیابی مجدد قرار داده است این رویه در ابتدا با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس شروع شد و درنهایت به ارائه چهار آیفون شامل دو مدل استاندارد و دو مدل پرو با کیفیت ساخت، نمایشگر، رنگ‌ها و ویژگی‌های دوربین متفاوت ادامه پیدا کرد. برای مثال، با آیفون 13 پرو، اپل بار دیگر پس از سری آیفون 12، سیستم‌های دوربین مشابه در مدل‌های 6.1 اینچی پرو و 6.7 اینچی پرو مکس را ارائه کرد.

با آیفون 14 و آیفون 14 پرو، اپل دو مدل استاندارد و دو مدل رده‌بالا را با اندازه‌های مشابه ارائه داد: دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی. هر دو آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از دوربین‌ها و طراحی‌های یکسانی بهره می‌برند، تنها تفاوت آن‌ها باتری و نمایشگر بزرگ‌تر در آیفون 14 پرو مکس است.

هنوز یک سال دیگر تا معرفی آیفون 15 باقی مانده، بنابراین هنوز خیلی زود است که متوجه شویم اپل از چه استراتژی استفاده خواهد کرد. بااین‌حال، با توجه به شایعات پیشین، انتظار می‌رود Dynamic Island به تمام مدل‌های آیفون 15 راه یابد.

نظر شما درباره فروش ضعیف آیفون 14 پلاس اپل و تغییر استراتژی احتمالی این شرکت برای سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی