حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تولید آیفون 14 در هند را آغاز کرده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌تازگی، اپل در بیانیه‌ای به وب‌سایت TechCrunch تأیید کرده است که این شرکت به‌طور رسمی تولید آیفون 14 جدید را در هند آغاز کرده است. این نخستین باری است که اپل تولید محلی آیفون جدید در هند را در همان سال اول عرضه آن به بازار آغاز می‌کند.

تولید آیفون 14 در هند

یکی از سخنگویان اپل در بیانیه‌ای تأیید کرده است: «ما از تولید آیفون 14 در هند هیجان‌زده هستیم.» به‌گزارش TechCrunch، این واحدها توسط فاکسکان در تأسیسات Sriperumbudur در نزدیکی چنای تولید می‌شوند. همچنین اولین واحدهای آیفون تولید داخلی اواخر سال جاری در هند به‌فروش خواهند رسید.

تحلیلگران انتظار دارند اپل فرآیند تولید آیفون 14 را در هند با سرعت پایین آغاز کند. برای سه‌ماهه چهارم سال جاری، تحلیلگران جی‌پی مورگان به نقل از TechCrunch می‌گویند که اپل و فاکسکان امیدوارند ماهانه حدود 1 میلیون دستگاه آیفون را در این کشور تولید کنند که تقریباً 5 درصد از کل حجم آیفون می‌شود.

تولید آیفون 14 در هند

تولید آیفون 14 در هند

یکی از نکات قابل‌توجه در مورد این اعلامیه، فاصله زمانی کوتاه بین اولین عرضه آیفون 14 در ماه سپتامبر و شروع تولید در هند است:

«تاکنون، تأمین‌کنندگان اپل فقط مدل‌های قدیمی آیفون را در هند تولید می‌کردند. جالب اینجاست که اپل از فروشندگان EMS درخواست کرده است که مدل‌های آیفون 14/14 پلاس را در هند در سه‌ماهه چهارم 2022، طی دو تا سه ماه پس از شروع تولید در چین، تولید کنند. فاصله زمانی بسیار کوتاه‌تر نشان‌دهنده اهمیت روزافزون تولید هند و احتمالاً تخصیص بیشتر آیفون به تولید هند در آینده است.»

درحال‌حاضر، اپل تنها مدل‌های استاندارد iPhone 14 و iPhone 14 Plus را در هند تولید می‌کند. این بدان معناست که iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max همچنان به‌طور انحصاری در چین تولید می‌شوند.

گزارشی که در اوایل این ماه منتشر شد نشان داد که اپل قصد دارد تا سال 2025، 25 درصد از واحدهای آیفون را در هند تولید کند که این نشانه دیگری از تلاش‌هایش برای کاهش اتکا به چین است.

نظر شما پیرامون تولید آیفون 14 در هند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی