حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون ۱۵ اولترا جانشین نسخه پرو مکس خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با آنکه زمان زیادی از عرضه سری آیفون ۱۴ نمی‌گذرد. اما شایعاتی درباره جانشین این گوشی های هوشمند به بیرون درز کرده است. هفته گذشته برخی گزارش ها به تغییر نامگذاری آیفون های آینده اپل اشاره کرده بودند. شایعات موجود هم اکنون توسط مارک گورمن تأیید شده اند. گفته می‌شود که آیفون ۱۵ اولترا جانشین نسخه پرو مکس خواهد شد.

بلومبرگ نیز به کارگیری پسوند «اولترا» را برای سری آیفون ۱۵ تأیید می‌کند

اگر ادعای مارک گورمن از بلومبرگ را باور کنیم، غول فناوری کوپرتینویی کار بر روی مدل جدید آیفون ۱۵ اولترا را آغاز کرده است. گفته می‌شود که این مدل جدید جایگزین نسخه پرو مکس خواهد شد. این گزارش اضافه می‌کند که سری آیفون ۱۵ شاهد بزرگترین تغییرات طراحی (از زمان عرضه آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰) خواهند بود. انتظار داریم که با این سری، اپل به کارگیری پورت USB Type-C را آغاز کند. همچنین گزارش هایی وجود دارد که ادعا می‌کند تمامی مدل های سری آیفون ۱۵ با Dynamic Island عرضه خواهند شد.

با توجه به آنکه ساعت های هوشمند اپل هم اکنون یک مدل «اولترا» دارند، به کار گیری این پسوند برای آیفون های آینده چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این شرکت پس از دو سال عرضه مدل مینی تصمیم به حذف آن گرفت و مدل «پلاس» جایگزین تلفن هوشمند مذکور شد.  فروش نسخه مینی چندان جالب نبود. بنابراین اپل دریافت که مشتریان علاقه زیادی به تلفن‌های هوشمند جمع و جور ندارند و نسخه پلاس جایگزین مینی شد. اما گزارش ها حاکی از آن است که آمار فروش آیفون ۱۴ پلاس جدید نیز خوب نیست! و این شرکت تولید iPhone 14 را کاهش داده تا به جای آن میزان تولید مدل های پرو را افزایش دهد. برخلاف گزارشات اخیر، برخی فکر می‌کنند که اپل پسوند «اولترا» را برای آیفون های آینده خود به کار نخواهد گرفت. زیرا این نام هم اکنون توسط رقیب اصلی این شرکت یعنی سامسونگ، استفاده می‌شود.

اپل تفاوت آیفون 15 و آیفون 15 پرو را بیش از پیش افزایش خواهد داد؛ احتمال تغییر نام پرو مکس به اولترا

نظر شما چیست؟ آیا گوشی پریمیوم آینده این غول فناوری آمریکایی iPhone 15 Ultra نام خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی