حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماژول دوربین سری آیفون ۱۵ احتمالا با طراحی جدیدی ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

اپل مدتی است که سری آیفون ۱۴ خود را عرضه کرده و استقبال جهانی کاربران از این دستگاه‌ها نیز برای کوپرتینویی‌ها راضی کننده بوده است. بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده، گویا ماژول دوربین سری آیفون ۱۵ دارای یک طراحی جدید خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه شوید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

بازطراحی ماژول دوربین سری آیفون ۱۵ تا چه اندازه امکان‌پذیر خواهد بود؟!

با عرضه سری گلکسی S23 سامسونگ، نبرد برای کسب عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۲۳ رسما آغاز شده است. یکی از رقبای اصلی پرچمدارجدید سامسونگ، یعنی آیفون ۱۵، ممکن است تا حدود بیش از نیم سال دیگر در عرصه رقابت باقی بماند، اما در حال حاضر برخی شایعات در مورد نسل بعدی پرچمداران اپل به گوش می‌رسد. طبق یک شایعه مشکوک از افشاگری با سابقه و تا حدودی متفاوت، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای طراحی جدید در بخش برآمدگی دوربین خواهند بود. این شایعه ابتدا از طریق توییتر منتشر شد و متعاقبا توسط GSMArena در یک مقاله اختصاصی پوشش داده شد.

لازم به ذکر است که اپل در مورد تغییرات طراحی بسیار محافظه کار است. با این وجود، با توجه به اینکه شایعه شده است که ویژگی جزیره دینامیک به نسخه‌های غیرپرو نیز راه پیدا خواهد کرد، این امکان وجود دارد که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس، ظاهری متفاوت از مدل‌های قبلی خود داشته باشند و گویا مهم‌ترین تغییر طراحی آن نیز احتمالا برآمدگی جدید بخش دوربین آن باشد.

ماژول دوربین سری آیفون ۱۵

یکی دیگر از اطلاعاتی که به این افشاگری اعتبار می‌بخشد، شایعه‌ای است که بر اساس آن گویا آیفون‌های ارزان‌تر نیز از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود که امسال این دوربین فقط در سری آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه شد. اگر اپل بخواهد عملکرد تجاری نسبتا ضعیف مدل‌های معمولی آیفون خود را برطرف کند، ممکن است چنین ارتقاهایی لازم و ضروری باشد.

به گزارش خبرگزاری PhoneArena، در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اپل ساختار طراحی سری آیفون فعلی خود را حفظ خواهد کرد. این بدان معناست که ما دو دستگاه ۶.۱ اینچی (یعنی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو) و دو دستگاه ۶.۷ اینچی (یعنی آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس) خواهیم داشت. احتمال وجود یک دستگاه با نام آیفون ۱۵ اولترا نیز وجود دارد (احتمالا آیفون ۱۵ اولترا همان آیفون ۱۵ پرو مکس باشد).

با این حال، همه موارد ذکر شده را باید با دیده شک و تردید بررسی کرد. اپل به طور کلی در حفظ اسرار محصولات خود بسیار خوب عمل می‌کند و این میزان حتی بسیار بیشتر از تولید کنندگان اندرویدی است. این شایعه، همراه با این واقعیت که اکنون ماه فوریه است و آیفون اولین بار در ماه سپتامبر عرضه می‌شود، ما را به این باور می‌رساند که همه این افشاگری‌ها در این مرحله می‌توانند صرفا در حد یک حدس و گمان باشند. نظر شما کاربران ترنجی درباره طراحی جدید ماژول دوربین سری آیفون ۱۵ چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به به به

بشینیم ببینیم به کجا میرسیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان