حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تفاوت آیفون 15 و آیفون 15 پرو را بیش از پیش افزایش خواهد داد؛ احتمال تغییر نام پرو مکس به اولترا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌گفته‌ی مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، این شرکت قصد دارد مدل‌های استاندارد و پرو سری آیفون 15 سال آینده خود را با تفاوت های بیشتری معرفی کند تا با ترغیب کاربران به مدل‌های گران‌تر، حاشیه سود خود را افزایش دهد.

افزایش تفاوت میان آیفون 15 و آیفون 15 پرو اپل

اوایل امروز، کو در رشته توییتی بیان کرد که تمایز بیشتر میان آیفون‌ها، فروش مدل‌های «پرو» را افزایش خواهد داد. به‌همین‌منظور، کو گفت که «اپل همچنین شروع به ایجاد تمایز بین آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 پرو» با استفاده از «استراتژی تقسیم‌بندی دقیق محصول برای ایجاد فروش/سود بیشتر در یک بازار بالغ» خواهد کرد.

این تمایز احتمالاً با اضافه‌شدن ویژگی‌های مختلف به انواع گوشی‌های آیفون 15 رخ خواهد داد و دلایل بیشتری برای فروش بیشتر مدل‌های آیفون در سال آینده فراهم می‌کند. در شرایط کنونی، تنها ویژگی‌های متمایز بین مدل‌های پلاس/پرو مکس و مدل‌های استاندارد/پرو آیفون 14، اندازه نمایشگر و عمر باتری آن‌هاست.

افزایش تفاوت میان آیفون 15 و آیفون 15 پرو اپل

افزایش تفاوت میان آیفون 15 و آیفون 15 پرو اپل

هنوز مشخص نیست که اپل چگونه قابلیت‌ها را در سری آیفون 15 تفکیک خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که مدل‌های استاندارد طراحی کپسول پیوسته نمایشگر آیفون 14 پرو فعلی را با ویژگی جزیره پویای آن دریافت کنند. همچنین گفته می‌شود که اپل برای اولین بار در مدل پرو مکس آیفون 15 آینده خود از لنز پریسکوپی دوربین استفاده خواهد کرد.

با توجه به انحصار شماری از ویژگی‌های جدید به مدل بزرگ‌تر و گران‌تر آیفون 15 پرو مکس اپل، گمان می‌رود که غول فناوری نام این گوشی را مشابه بهترین تراشه سفارشی و همچنین بهترین ساعت هوشمند خود، به آیفون 15 اولترا تغییر دهد.

یکی از دلایلی که اپل قادر به انجام این کار “حتی با وجود چالش‌برانگیزتر شدن نوآوری سخت‌افزاری و به بلوغ رسیدن فناوری‌ها” می‌باشد، این است که “رقیبان اندرویدی هنوز هیچ تهدیدی برای اپل در بازار رده‌بالا نیستند” چراکه ارزش نام تجاری و معایب اکوسیستم آن‌ها، مانع رقابت با آیفون‌ها می‌شود. کو در انتها اضافه کرد که مهاجرت فرایند ساخت تراشه‌های رده‌بالای کوالکام برای دستگاه‌های اندرویدی از سامسونگ به TSMC و همچنین تلاش تهاجمی به سمت گوشی‌های تاشو، می‌تواند به تولیدکنندگان اندرویدی کمک کند تا در سال‌های آینده جایگاه خود را بار دیگر بدست آورند.

نظر شما پیرامون افزایش تمایز میان مدل‌های پرو و استاندارد آیفون 15 سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی