حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس به‌زودی گوشی ROG Phone 6D با تراشه Dimensity 9000 Plus را معرفی می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

حدود یک ماه پیش، کمپانی ایسوس پرچمداران گیمینگ اندرویدی 2022 خود را شامل دو مدل ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro با آخرین تراشه رده‌بالای کوالکام، Snapdragon 8+ Gen 1، رونمایی کرد. بااین‌حال، طبق گزارش یک افشاگر معروف، ایسوس درنظر دارد تا به‌زودی گوشی ROG Phone 6D از این سری را با تراشه Dimensity 9000 Plus مدیاتک و سایر مشخصات یکسان شامل نمایشگر 165 هرتزی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی کند.

گوشی ROG Phone 6D ایسوس

ایسوس تا ماه گذشته میلادی منتظر ماند تا جدیدترین گوشی‌های سری ROG خود را معرفی کند تا بتواند این خانواده را به تراشه بهینه‌تر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام مجهز کند. بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد که یک مدل دیگر از این سری با یک چیپست متفاوت در راه است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط Digital Chat Station، گوشی “ROG Phone 6D” با تمام مزایای نسخه استاندارد 6 و 6 Pro شامل نمایشگر 165 هرتزی ساخت سامسونگ، باتری‌ حجیم 6000 میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ 65 واتی عرضه خواهد شد. بااین‌حال، این مدل قدرت خود را از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 Plus تأمین می‌کند.

این افشاگری با ثبت 2 گوشی هوشمند جدید 5G با شماره مدل‌های ASUS_AI2203_A و ASUS_AI2203_B در رگولاتور چینی 3C مطابقت دارد که به‌نظر می‌رسد هر دوی این دستگاه‌ها گواهینامه شارژ 65 واتی را دریافت کرده و هرکدام آداپتور شارژ را نیز با خود به‌همراه دارند.

بنچمارک گوشی ROG Phone 6D ایسوس

بنچمارک گوشی ROG Phone 6D ایسوس

بنابراین، این گوشی‌های هوشمند جدید مرموز می‌توانند درواقع همان ROG Phone 6D با انواع حافظه رم/ذخیره‌‌سازی باشند. Digital Chat Station درحال‌حاضر این دستگاه را به‌عنوان “یک گوشی مخصوص بازی واقعی با تراشه Dimensity” دانسته و حتی به‌نظر می‌رسد که از آن به‌عنوان “قاتل نسخه اسنپدراگون 8+ نسل 1” یاد می‌کند.

بنابراین، 6D ممکن است گوشی ROG ایسوس باشد که برخی از علاقه‌مندان به بازی‌های اندرویدی احتمالا آن را به مدل اسنپدراگون ترجیح می‌دهند. بااین‌حال، با عرضه‌ی این مدل در چین، شانس کمی برای ورود این گوشی به بازار جهانی وجود دارد.

نظر شما پیرامون احتمال معرفی گوشی ROG Phone 6D ایسوس با تراشه پرچمدار مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی