حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی بعدی ROG ایسوس ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس

برند ایسوس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه گیمینگ است و این فعالیت خود را در بخش گوشی‌های هوشمند مخصوص گیم این شرکت نشان می‌دهد. این شرکت اخیرا چند گوشی گیمینگ معرفی کرده است، اما گویا گوشی بعدی ROG ایسوس ماه آینده معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

گوشی بعدی ROG ایسوس ماه آینده معرفی خواهد شد

با توجه به اینکه اخیرا ایسوس گوشی‌های ROG خود یعنی ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro را برای سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کرده است، دیدن اینکه این شرکت قصد دارد یک گوشی گیمینگ دیگر را در سال جاری معرفی کند، بسیار شگفت انگیز است. ایسوس این هفته تایید کرد که گوشی جدید ROG با نام Phone 6D Ultimate معرفی و عرضه خواهد شد و در ۱۹ سپتامبر به طور رسمی از آن رونمایی می‌کند.

علیرغم نام پرطرفدار شرکت ایسوس و محصولات روگ آن، گزارش‌ها ادعا می‌کنند که ROG Phone 6D Ultimate ارزان‌ترین گوشی سری ROG Phone 6 خواهد بود. از آنجایی که این دستگاه مقرون به صرفه‌تر از ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro خواهد بود، ROG Phone 6D Ultimate سخت‌افزار قدرتمند را برای کاهش قیمت و ارزان‌تر شدن، کنار خواهد گذاشت.

گوشی بعدی ROG ایسوس

برای شروع، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ احتمالا جای خود را به تراشه ارزان‌تر و کمی ضعیف‌تر Dimensity 9000+ مدیاتک خواهد داد. اگرچه اینها تمام جزئیاتی است که قبل از معرفی این دستگاه به بیرون درز کرده است، اما می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که ROG Phone 6D Ultimate در برخی از قطعات سخت‌افزاری دیگر کاهش محسوسی یافته است تا از دو گوشی دیگر سری ROG Phone 6 ارزان‌تر باشد.

به گفته PhoneArena، دستگاه‌های ROG Phone ایسوس همیشه قیمت‌های بسیار بالایی داشته‌اند، بنابراین ROG Phone 6D Ultimate می‌تواند اولین تلفن گیمینگ کامل این شرکت باشد که از آستانه قیمتی نسل‌های قبلی پایین‌تر است و این موضوع، آن را برای مشتریان جذاب‌تر می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان