حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه ROG Phone 6D ایسوس رسما تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس

شرکت ایسوس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه سرگرمی است و این موضوع را در طیف گسترده محصولات آن می‌توانیم ببینیم. دیروز در ترنجی خواندیم که احتمالا گوشی بعدی ROG ایسوس ماه آینده معرفی خواهد شد. امروز نیز تاریخ عرضه ROG Phone 6D ایسوس رسما تایید شده است. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه ROG Phone 6D ایسوس رسما تایید شد

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 6D به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. ایسوس ماه آینده میزبان یک رویداد مجازی برای رونمایی از این گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی خواهد بود. این شرکت در ماه ژوئیه پس از اولین معرفی خود، دو دستگاه ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro را در ماه جولای معرفی کرد. اکنون ایسوس در آستانه ارائه چند گوشی هوشمند گیمینگ جدید با نام‌های ROG Phone 6D و 6D Ultimate به بازارهای مختلف است.

اکنون یک وب سایت اختصاصی برای ROG Phone 6D Ultimate در وب سایت رسمی ایسوس فعال شده است. این میکروسایت جزئیات کلیدی رویداد رونمایی ROG Phone 6 را به اطلاع کاربران خواهد رساند. طبق گزارش فون آرنا، “D” مخفف Dimensity است. این گزارش ادعا می‌کند که سری جدید گوشی‌های گیمینگ ایسوس، اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را کنار گذاشته و به جای آن از تراشه Dimensity 9000+ مدیاتک استفاده خواهد کرد. در نتیجه، گوشی‌های گیمینگ آینده کمی ارازن‌تر و مقرون‌ به ثرفه‌تر خواهند بود.

تاریخ عرضه نهایی ROG PHONE 6D و ROG Phone 6D Ultimate و سایر جزئیات

اخبار مختلفی از سری گوشی‌های هوشمند گیمینگ بعدی ایسوس، یعنی سری ROG Phone 6D اکنون در فضای مجازی منتشر شده است. با این حال، به احتمال زیاد این دستگاه‌ها جدید بسیار شبیه به نسل قبلی خود هستند. ROG Phone 6 احتمالا اولین گوشی گیمینگ باشد که دارای رتبه بندی مقاومت IPX4 است. همچنین مشخص نیست چه تغییرات دیگری در این دستگاه‌ها ایجاد شده است. با این وجود، نسخه Ultimate می‌تواند بالاترین قیمت در این سری جدید را داشته باشد. جدای از استفاده از یک پردازنده جدید، ممکن است ویژگی‌های قابل توجهی نیز در این دستگاه وجود داشته باشد که به برجسته شدن مدل آن کمک کند.

تاریخ عرضه ROG Phone 6D

این شرکت به طور رسمی جزئیات منتشر شده را در رویداد معرفی قریب الوقوع این دستگاه تایید خواهد کرد. سری Asus ROG Phone 6D در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) طی یک رویداد مجازی به صورت جهانی معرفی خواهد شد. این سازنده تایوانی گوشی‌های هوشمند، اخیرا در حساب کاربری رسمی خود در توییتر از عرضه گوشی‌های هوشمند گیمینگ جدید خود خبر داده است. همانطور که در این توییت آمده است، ROG Phone 6 به نسخه ULTIMATE تبدیل شده است. علاوه بر این، این شرکت استفاده از تراشه Dimensity 9000+ ساخت مدیاتک را تایید کرده است.

تاریخ عرضه ROG Phone 6D

به گفته GizChina، علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که Asus ROG Phone 6D Ultimate در ۱۹ سپتامبر عرضه خواهد شد. در این بین، ROG Phone 6D گواهینامه RoHS را دریافت کرد. این لیست گواهی، نام گوشی آینده ایسوس را تایید می‌کند. متاسفانه، جزئیات در مورد مشخصات و سایر ویژگی‌های دستگاه هنوز بسیار کم است. با این حال، مرجع خبری DCS مدعی است که ROG Phone جدید از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد.

همچنین، DCS گفته است که دوربین اصلی ROG Phone 6D دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX755 ساخت سونی در پشت دستگاه است. به گفته افشاگر مذکور، این گوشی از یک باتری قوی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی دستگاه استفاده خواهد کرد. این حجم باتری احتمالا با قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان