حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رنگ بندی ردمی پد فاش شد؛ رونمایی در ماه آینده میلادی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی، شایعات

شیائومی قصد دارد به زودی تبلت جدیدی را وارد بازار کند. این تبلت، احتمالا «ردمی پد» نام خواهد داشت. هم اکنون مشخصات، رنگ بندی و زمان احتمالی رونمایی این دستگاه به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات ردمی پد بیندازیم.

تبلت ردمی پد در اوایل مهر یا آبان معرفی خواهد شد 

پیش از این گزارش شده بود که تبلت ردمی پد در اواخر ماه سپتامبر معرفی می‌شود. با این حال، گزارشی از TechGoing ادعا می‌کند که Redmi Pad ماه آینده، در اکتبر ۲۰۲۲، رونمایی خواهد شد. همچنین PriceBaba نیز تأکید می‌کند که این محصول بر خلاف ادعا های اولیه در ماه اکتبر معرفی می‌شود. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، رنگ بندی تبلت آینده شیائومی فاش شده است.  ظاهراً این محصول در سه رنگ سبز، خاکستری و نقره ای قابل تهیه خواهد بود.

ردمی پد در کنار شیائومی 12T Pro

وب‌سایت GizmoChina در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که Redmi Pad شیائومی حداقل در دو نسخه و با ۲ حافظه ذخیره سازی متفاوت عرضه می‌شود. نسخه ارزان قیمت تر دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه دیگر که مسلماً قیمت گران‌تری دارد، دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. این میزان حافظه داخلی برای بسیاری از کاربران پاسخگو نیست. انتظار داریم که ردمی پد به حافظه های ذخیره سازی بیشتری نیز مجهز شود. یا حداقل از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی کند.

این دستگاه احتمالاً دارای یک پنل LCD ۱۱.۲ اینچی با وضوح 2K خواهد بود. نیروی پردازشی آن نیز توسط تراشه مدیاتک MT8781 تامین می‌شود. خوشبختانه شیائومی باتری پرظرفیت ۷,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای این دستگاه در نظر گرفته است. این تبلت از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. تنها یک لنز در ماژول دوربین مستطیلی شکل ردمی پد قرار گرفته است. در زیر این لنز سنسوری با وضوح ۸ مگاپیکسل تعبیه شده است. انتظار داریم که تبلت آینده شیائومی از رابط کاربری MIUI Pad 13 و دوازدهمین نسخه اندروید برخوردار باشد.

تبلت Redmi Pad 5G در تصاویر زنده دیده‌شد؛ اولین تبلت ردمی چگونه خواهد بود؟

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده ردمی پد، چه قیمتی را برای آن منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی